חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

נכנסת לטלוויזיה: אינטל תשיק ערוצי תוכן אינטרנטיים

יצרנית השבבים אינטל מתכננת להשיק שירות טלוויזיה אינטרנטי בהמשך השנה, שיכלול תוכן בהזמנה אישית (VOD), ולהיכנס לשוק תחרותי במיוחד, על רקע שחיקת עסקיה בתחום הליבה – המחשבים האישיים.

אריק האגרס, סגן נשיא ומנכ"ל אינטל מדיה, אמר כי החברה נמצאת במגעים עם ספקי תוכן שימלאו את המיזם החדש בתוכניות. לדבריו, מאות מעובדי אינטל ומשפחותיהם כבר בוחנים את הממיר שהחברה משווקת כחלק מהשירות.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

המהלך של אינטל מציב אותה בתחרות עם חברות ענק כמו אפל, אמזון וגוגל, אשר מאמינות כי שוק הטלוויזיה, בשווי 100 מיליארד דולר, בשל לשינוי.


צילום: רויטרס

יצרנית השבבים מתכננת להציע חבילות קטנות יותר של תוכן מאשר אלה שמוצעות כיום על ידי מפעילות הכבלים בארה"ב, אמר האגרס בכנס של האתר AllThingsD אתמול. כשנשאל אם אינטל חתמה על הסכמים עם ספקיות תוכן, אמר כי הוא עובד עם ספקי תוכן וכי הוא בטוח שאינטל תשיק מוצר חזק השנה.

"עבדנו בשנה האחרונה כדי להקים את אינטל מדיה, קבוצה חדשה שתתמקד בפיתוח פלטפורמת אינטרנט", אמר האגרס. "זה לא מהלך של ערך, אלא של איכות, ניצור חוויה טובה יותר עבור משתמש הקצה".

אינטל נאבקה כדי לסייע לשירות הטלוויזיה הווירטואלית שלה להמריא בשל חוסר נכונותן של חלק מספקיות התוכן לתת לחברה אפשרות "לפרק" את החבילות, ולמכור ערוצים ספציפיים ותוכניות ספציפיות בהנחה, ביחס למה שמשלמות שותפות הלוויין והכבלים, לפי המקורות.

עמק הסיליקון מכוון אל תעשיית הטלוויזיה בשוק האמריקאי – אשר נשלט על ידי מפיצות הענק קומקאסט ודיירקטיוי ויצרניות התכנים כמו דיסני וטיים וורנר. חברות הטכנולוגיה רואות הזדמנות טובה לחדירה לשוק בשל שינוי הרגלי הצפייה והעלויות הגדלות שנדרשות להפקת התוכניות.


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן