חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

נכסים ובנין: "קיבלנו הצעה לרכישת בניין HSBC ב-750 מיליון דולר"

חברת נכסים ובניין מקבוצת אי.די.בי הודיעה היום כי קיבלה פניה לרכישת בניין HSBC בניו יורק, בסכום של 750 מיליון דולר. החברה לא מסרה ממי נעשתה הפנייה.

"החברה מקבלת מעת לעת פניות מגורמים שונים המתעניינים ברכישת הבניין", נאמר בהודעה בפירסמה נכסים ובניין. "לא התקבלה החלטה בחברה בדבר מכירת הבניין ומובהר כי בשלב זה אין כל וודאות באשר למכירתו של הבניין, וכן, אם יוחלט על מכירתו, מתי ובאילו תנאים יימכר".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

כיום מחזיקה נכסים ובניין במלוא הבעלות בבניין HSBC הממוקם בשדרה החמישית במנהטן, בשטח של כ-863 אלף רגל רבוע (כ-80 אלף מ"ר), המושכרים ברובם לבנק HSBC. במהלך 2011 ותחילת 2012 הושכרו שטחי משרדים ומסחר בבניין בשטח של כ- 244 אלף רגל מרובע בדמי שכירות שנתיים של כ-19 מיליון דולר לתקופות של בין 10 ל-15 שנה. לאחר הסכמי שכירות אלה מגיע שיעור השטחים המושכרים בבניין HSBC לכ-92%.

בניין HSBC בניו יורק | צילום: רויטרס

השווי של הנכס עודכן ל-31 במרס 2012 ל-580 מיליון דולר, לעומת שווי בספרים ערב השערוך של כ-505 מיליון דולר. העליה בשווי נובעת בעיקר מהתקדמות בהשכרות בנכס ומהמשך עליית מחירי הנכסים בשוק הנדל"ן למשרדים במנהטן. הרווח הנקי שנבע לחברה משערוך הנכס ברבעון הראשון של 2012 מסתכם בכ-119 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן