Forbes Israel Logo

נפתחה ההרשמה לתוכנית הפרסים של WeWork

עולם העבודה משתנה במהירות, וכך גם גישתם של האנשים לגבי האופן שבו הם רוצים לבלות את יום העבודה שלהם.

מספר היזמים והעסקים הקטנים עולה, ובמקביל חל מעבר ליזמות יצירתית, במסגרתה ישראלים נוטשים את הרעיון המסורתי של עבודה שוחקת מ-9 עד 5, לטובת גישה גמישה יותר שבה העבודה "עובדת" למענם. עבור רבים, משמעות הדבר היא הקמת עסק משלהם ויצירת שגרת עבודה התואמת את אורח החיים שלהם.

חברת WeWork, המספקת סביבת עבודה משותפת, משבחת יזמות יצירתית והיא שמה לעצמה למטרה ליצור עולם שבו "אנשים עובדים כדי לבנות חיים, ולא רק עובדים למחייתם". בקנה אחד עם אתוס זה, החברה השיקה לאחרונה תוכנית פרסים שנתית חדשה הנקראת The Creator Awards, המאתרת ומתגמלת יחידים וארגונים מוכשרים.

כחלק מתוכנית הפרסים, החברה התחייבה לתרום סך כולל של 20 מיליון דולר ליזמים, עסקים קטנים, חברות בצמיחה, עמותות, אמנים ועוד, בערים ברחבי העולם – כאשר 1.5 מיליון מתוכם יחולקו בישראל במסגרת אירוע ה-Creator Awards בתל אביב ב-26 באוקטובר.

מייסד WeWork אדם נויימן

יוצרים המבקשים להשתתף בתוכנית הפרסים בישראל מוזמנים להגיש את מועמדותם דרך אתר ה-Creator Awards, ומתבקשים להעלות וידאו שבו הם מציגים את עצמם ואת הרעיון העסקי שלהם. רשימה מצומצמת של מועמדים יוזמנו לאחר מכן להשתתף בגמר האזורי בתל אביב, שם הם יציגו את העסק שלהם בפני פאנל של שופטים.

הפרסים מוצעים ל"יוצרים" בשלוש קטגוריות שונות: "פרס הפיתוח" עבור יחידים שיש להם רעיון הדורש מימון, "פרס ההשקה", לעסקים או עמותות שהושקו לאחרונה וצריכות הכוונה, ו"פרס ההתרחבות" עבור עסקים או עמותות מצליחות המוכנות לאתגר הבא.

WeWork היא קהילה של יוצרים ורשת עולמית לסביבות עבודה בהן חברות יכולות לצמוח יחד. החברה החלה את דרכה ב-2010 וכעת ממוקמת ביותר מ-160 מקומות ב-53 ערים שונות.

יוג'ין מירופולסקי, המנכ"ל של WeWork באירופה ובישראל, אומר: "אנו חברה המבקשת לתת לאנשים מוטיבציה ולעזור להם לאהוב את מה שהם עושים".

"ה-Creator Awards הוא הזדמנות מצוינת לאנשי ונשות עסקים שאפתנים לצעוק בראש חוצות את הרעיונות, היוזמות והחלומות שלהם", אומר מירופולסקי. "אנו ב-WeWork אוהבים לתמוך ביוצרים כאלו, ואנו רוצים לתמוך בהם במסעם אל עבר הצלחה עסקית".

ה-Creator Awards פתוח לכולם, גם למי שאינו חבר ב-WeWork. לפי מירופולסקי, "כל אדם המביא רעיון חדש אל העולם, הרודף אחר החלומות שלו ומאמין במשהו גדול יותר ממנו, הוא יוצר".

להגשת רעיון עסקי לגמר הישראלי של ה-Creator Awards, יש להגיש מועמדות עד
ל-15 באוקטובר 2017. יוצרים יכולים להגיש מועמדות לקבלת פרס באמצעות אתר
ה-Creator Awards 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן