Forbes Israel Logo

נפתלי בנט: "נתניהו פתח באם כל ההתקפות עלינו, אנחנו לא הבעיה"

"בימים האחרונים הספורט הלאומי הוא לתקוף אותנו מכל עבר, ונתניהו פתח באם כל ההתקפות עלינו", אמר היום לגל"צ יו"ר סיעת הבית היהודי, נפתלי בנט. "הבעיה הגדולה היא הרי לא אנחנו, אלה שלומדים תורה, אלא מי שרק לומדים תורה, לא עובד ולא משרת בצבא. מה שהליכוד מנסה לעשות זה לצייר אותנו כקיצונים, וזה הרי מה שעשו לנתניהו במשך שנים".

"אני גאה ברשימה שלנו, שהיא הכי מגוונת", הוסיף בנט. "זהות ראש הממשלה כבר הוכרעה, עכשיו נשאלת השאלה איך תראה הממשלה, ואיתנו היא תהיה יציבה וחזקה. אני מתכוון להיכנס לממשלה ולחזק את נתניהו. המדיניות הביטחונית שלו הייתה מגומגמת וצריך להזריק לה עמוד שדרה חזק. בפוליטיקה צריך יותר אנשים שמסתכלים על טובת המדינה ולא על טובתם האישית".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בנט | צילום: מרק ישראל סלם

גלעד ארדן, יו"ר מטה ההסברה של הליכוד, אמר בתגובה: "לא עלינו על הגב של בנט. זה טבעי לחדד את המסרים ולהסביר לציבור איפה ההבדלים בין הסיעות, למשל בינינו לבין הבית היהודי. בנט תמיד מתלונן שתוקפים אותו אבל בתשדירים שלו יש ביקורת רבה על ראש הממשלה. יש הבדלים בין הגישה הממלכתית של הליכוד לבין המועמדים שלהם".

ארדן התייחס לראיון בו התייחס בנט לנושא הסרבנות: "ראש הממשלה הביע עמדה ממלכתית נגד סרבנות, ובנט שינה את עמדתו. ישנם דברים שלא קשורים בפוליטיקה".

"זה נכון שאם השמאל מתאחד אז הגיע הזמן שגם הציבור שתומך בנתניהו יבין שישנה סכנה", הוסיף ארדן. "אנחנו יודעים שיום אחרי הבחירות הם (גוש השמאל-מרכז) ימשיכו במאמץ. הם מנהלים כבר היום מגעים עם חלק מהסיעות החרדיות. אנחנו ננסה להנהיג קו שיוביל לשיוויון בנטל, בעוד בשמאל יהיו מוכנים ללבוש שטריימל בשביל השלום. מאז שבוטל חוק טל יש למעלה מ-1,600 חרדים בתהליכי גיוס, אז כנראה שהמהפך עוד יכול להתרחש. האג'נדה של יאיר לפיד בעניין זהה לשלנו ועדיף היה שיתמקד בה ולא יחבור לגוש השמאל".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.