חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

נתוני הייצור בסין משכו את אסיה לירידות: שנחאי צנחה ב-2.6%

המדדים המובילים באסיה ננעלו במגמה שלילית וזאת על אף הנעילה החיובית אמש בוול סטריט. נתוני מאקרו מאכזבים בסין מפילים את שנחאי, גם מדד האנג סנג רושם ירידות חדות.

הבורסה בשנחאי צנחה ב-2.6%, ההאנג סנג איבד 1.1% ומדד הקוספי הדרום קוריאני נחלש ב-0.4%. בורסת יפן שמפגינה חוסן בתקופה האחרונה איבדה 0.3% מערכה.

הירידות נרשמות לאחר שמדד מנהלי רכש HSBC של סין לחודש אפריל ירד ל 50.5 וזאת לעומת 51.6 שנרשם בחוד מרץ. ממשרד התעשייה של סין נמסר כי לחברות אין רצון להגדיל את ההשקעה לאור ביקושים חלשים.

צילום: רויטרס

 

"הנתונים של היום מהווים אישור נוסף למגמה החלשה של התקופה האחרונה. אנחנו הולכים לראות נתונים כלכליים מתונים ", אמר הונג האו, אסטרטג ראשי בבנק התקשורת הבינלאומי.

שבוע המסחר בבורסות וול סטריט נפתח אמש במגמה חיובית, כשעונת הדוחות נמצאת בעיצומה, ולאחר השבוע שעבר, שהיה הגרוע ביותר של וול סטריט ב-2013. הלילה צפויה ענקית הטכנולוגיה אפל לפרסם את דוחותיה, כשברקע דיווחים על כוונת הדירקטוריון לחפש מחליף למנכ"ל טים קוק. גם מלאנוקס הישראלית צפויה לפרסם דוחותיה השבוע. מדד דאו ג'ונס עלה ב-0.1%, S&P 500 הוסיף 0.5% מערכו ומדד הנאסד"ק התחזק ב-0.9%.

 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן