Forbes Israel Logo

נתניהו זימן את עיני לפגישה בנושא הנמלים – יו"ר ההסתדרות ביטל את מסיבת העיתונאים המתוכננת

אחרי מסיבת העיתונאים החגיגית שקיימו ראש הממשלה, שר התחבורה ושר האוצר, בנושא המכרז להקמת שני נמלי ים פרטיים, אמור היה יו"ר הסתדרות העובדים, עופר עיני, לקיים מסיבת עיתונאים הערב בה יגיב על הכוונה, אולם לאחר שזומן לפגישה בלשכת ראש הממשלה הודיעו בהסתדרות על ביטול האירוע.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

"רפורמות, רפורמות ושוב רפורמות, אנחנו מחויבים לזה מדי יום. עשינו שמיים פתוחים, ועכשיו אנחנו עושים מים פתוחים" – כך ביום רביעי האחרון ראש הממשלה בנימין נתניהו במסיבת העיתונאים שבה הציג כאמור יחד עם שר האוצר יאיר לפיד ושר התחבורה ישראל כץ, את המכרזים להקמת שני נמלי ים חדשים בחיפה ובאשדוד.

נמל אשדוד

במסיבת העיתונאים שיגר נתניהו מסר לעיני ואמר כי "אני לא מוכן לקבל יותר את המונופול הזה וזו הבשורה שלי לאנשי הנמלים וההסתדרות – זה נגמר. אנחנו לא נעצור ושום דבר לא ירתיע אותנו. אפשר לעשות את זה בטוב ואפשר אחרת אבל עידן המונופולים בנמלי ישראל נגמר ולא יחזור"

בהסתדרות אמרו בעבר כי אין התנגדות מוחלטת להפרטה, אלא רצון להגן על ציבור העובדים מול הרפורמה, שתהיה בעלת השלכות דרמטיות על ענף הנמלים בישראל ועל העובדים בו. אותם גורמים משווים את הנושא לטיפול ההסתדרות בנושא הסכם "השמיים הפתוחים", וטענו כי גם שם ההסתדרות לא התנגדה נחרצות, וידעה את הערך הצרכני שיש בהסכם, אך גם דאגה שהוא יבוצע בצורה אחראית תוך שמירה על זכויות העובדים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן