Forbes Israel Logo

נתניהו על רצח החייל: "זה מאבק בלתי פוסק. נמשיך להילחם בטרור"

רצח החייל תומר חזן (20) מבת ים ממשיך לזעזע את מקורביו, שעד כה לא מאמינים כי אהובים איננו. מדברים שאמרו חבריו ובני משפחתו, מתואר תומר כבחור טוב וחייכן, שתמיד עזר לזולת.

גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הביע את הזעזוע הרב שלו מהרצח, ואף שלח הלילה אגרת תנחומים למשפחתו של סמל חזן ז״ל, שנרצח בבית אמין שבשומרון. באגרת כתב ראש הממשלה: "הייסורים על אבדן בנכם קשים. עם ישראל משתתף בצערכם. האירוע הנפשע הזה מוכיח שוב שהמאבק בטרור הוא בלתי פוסק. נמשיך להילחם בטרור בכל האמצעים העומדים לרשותנו".

עובדת שעבדה עם תומר במסעדת "צחי בשרים" אמרה לגלי צה"ל לאחר היוודע המקרה: "עבדתי כמה חודשים שם. הייתי טלפנית במקום. תומר ז"ל היה שליח. נדאל היה תמיד עובד בפס, היה מחלק הוראות. תומר בלי שום קשר שהוא נרצח בדם קר ועל סתם, הוא היה אדם טוב. אני לא אומרת את זה כי הוא נפטר. תמיד הוא חייך, תמיד היה שמח, אף פעם לא ראו שהוא מתעצבן. אי אפשר להגיד עליו שהוא בן אדם רע".

נתניהו | צילום: מרק ישראל סלם

על הרוצח אמרה העובדת כי "לא הייתי מאמינה עד היום שזה הוא". עוד היא טענה כי איש במסעדה לא ידע על הרקע המשפחתי של המחבל, וכי אחיו יושב בכלא על פיגוע שביצע בעבר. "ידענו שהם חוקיים ושהכל בסדר. הם היו גרים מעל המסעדה", היא אמרה.

עוד היא טענה כי בין תומר לנדאל לא היה שום חיבור מיוחד: "לא היה להם כלום. שום דבר משותף. בזמן שאני עבדתי לא היה ביניהם שום קשר. הבנתי מחברים קרובים שבתקופה האחרונה הם פתאום כן מחברים את החלקים של הפאזל ומבינים שכן היה שם קשר, ושכן נדאל דיבר איתו פה ושם".

"הוא כנראה תכנן את זה הרבה מאד זמן, ולא שם את העין שלו ישר על תומר", סיכמה. "כנראה שתומר התפתה כי הוא תמים. יש שניים שעבדו איתו במסעדה, ושנדאל הציע להם, והם לא התפתו".

לאתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.