חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

נתניהו פיטר את דנון: "אמירותיו משמשות את חמאס ככלי ניגוח"

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט לפטר את סגן שר הביטחון ח"כ דני דנון. בנימוקי ההחלטה כתב נתניהו: "בזמן שממשלת ישראל וצה"ל נמצאים בעיצומה של מערכה צבאית נגד ארגוני הטרור, ופעולים בנחישות לשמור על ביטחונם של אזרחי המדינה, לא ייתכן שסגן שר הביטחון יתקוף בחריפות את הנהגת המדינה שמובילה את המערכה. התבטאויות חמורות אלו מצד סגן שר הביטחון מבטאות חוסר אחריות רבתי וזאת בפרט נוכח התפקיד בו הוא נושא".

בהודעה לתקשורת אומר רה"מ כי התבטאויותיו של דנון משמשות את חמאס כ"כלי ניגוח נגד ממשלת ישראל". נתניהו הוסיף כי לאור עמדותיו של סגן שר הביטחון, ראוי היה שייתפטר מתפקידו.

בתגובה לפיטוריו אמר הערב דנון כי ראש הממשלה לא מקבל שיש דעות אחרות בתנועתו. "נתניהו התרפס בעבר בפני אבו מאזן ושחרר 78 מחבלים רק למען ישיבה משותפת סביב שולחן המשא ומתן, לא הגיב על רצח שלושת הנערים, גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח הי"ד, והבוקר הסכים להסכם הפסקת אש רעה מאד לישרא"ל.


חוזר להיות ח"כ מן השורה. דנון | צילום: מרק ישראל סלם

"על אילו ערכים הוא יוותר בפעם הבאה? אני לא התיישרתי ולא אתיישר עם רוח הרפיסות השמאלנית של ראש הממשלה ולא אמכור את האידיאולוגיה שלי למען לשכה ונהג".

עוד הוסיף דנון ואמר: "ההססנות ביציאה לפעולה נתפסה כרפיסות וכחולשה. תנאי הפסקת האש שאושרו הבוקר בתמיכת ראש הממשלה השאירה מיליוני אזרחים בטווח של אלפי טילים מעזה". עוד אמר היום דנון: "אמשיך לפעול על פי ערכי המוסר שלי, ברוח ערכי הליכוד ואייצג מיליוני יהודים שלא מוכנים למצוא את עצמם בעוד 20 שנה ללא מדינת לאום בטוחה לעם היהודי. אמשיך להבטיח כי הליכוד לא יהפוך לסניף מרצ".

לכתבה במעריב השבוע

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן