חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

סוף השלט: הטלוויזיה החכמה של סמסונג תעבור מסכים בתנועת יד

במהלך החג ולקראת השנה החדשה סמסונג שיחררה מספר פרטים לקראת השקת הטלוויזיה החכמה וכמו כן גם סרטון טיזר. סמסונג הודיעה בין היתר על גרסא חדשה של Chat-On שהופכת את התקשורת בין המכשירים השונים שברשותה לרשת חברתית של ממש.

Chat-On צברה תאוצה במאמצי החברה להבהיר כי SMS זה מיושן. עכשיו עם Chat-On 2.0, סמסונג מיצבה את השירות כך שיהיה זמין בלמעלה מ-200 מדינות וב-60 שפות שונות. השירות יעבוד כפלטפורמה חברתית לכל דבר שבו משתמשים יכולים ליצור פרופילים אישיים ועדכוני סטטוסים וכמובן להעלות תמונות ולהגיב.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

הגרסה החדשה מקלה על המשתמשים להגיב ולהעלות תוכן שונה, כולל תמונות וקטעי וידאו, וסמסונג מתארת את הרשת כחלופה לשיתוף בפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות. Chat-On 2.0 כולל כמו כן תכונת multiscreen המאפשרת לשוחח עם חברים שמחוברים לפלטפורמות שונות, כולל פייסבוק, טוויטר ו-Weibo.

אם מדברים על חוסר הריכוז והקשב שעידן הדיגיטל הביא לעולם עם הסימולטניות, סמסונג כנראה לוקחת את זה צעד אחד קדימה: הטלוויזיה החכמה תאפשר למשתמשים לצפות בו זמנית בשידורים חיים ובסרטים וזאת תוך שימוש באפליקציות ואם תרצו גם כניסה לאלבומי תמונות של חברים. בסמסונג גם הודיעו כי בקרוב תיכנס לטלוויזיה האופציה לעבור בין מסכים עם תנועת יד בלבד על פי חיישן תנועה שיותקן במערכת וללא צורך לגעת בשלט.

הסרטון שהוציאה סמסונג לקראת ההשקה:

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן