חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

סופו של עידן: טדי שגיא מכר את אחזקותיו בפלייטק

טדי שגיא, מייסד חברת פלייטק, מכר את יתרת אחזקותיו ובכך חדל להיות בעל מניות בחברה. היציאה מפלייטק תואמת את האסטרטגיה ארוכת הטווח לגיוון פעולות של קבוצת שגיא, שעברה למיזמים בתחום הנדל"ן וההייטק, חללי העבודה המשותפים, המסחר האלקטרוני, פינטק וטכנולוגיה מתקדמת. "אני גאה בכך שנטלתי חלק בהיסטוריה המוצלחת של פלייטק ובמה שהשגנו יחד", אמר שגיא.

מי שמכרה את המניות הייתה חברת ההשקעות של איש העסקים טדי שגיא, Globe Invest, שמכרה את 15,193,489 מניותיו. העסקה מצטרפת לעסקה נוספת שבוצעה לפני כשבועיים, כאשר בסך הכל מכר שגיא בשבועיים האחרונים 6.4% ממניות פלייטק, שהונפקה לראשונה בשוק ההון הבריטי בתחילת שנת 2006. שתי העסקאות בוצעו באמצעות קרדיט סוויס.

שגיא. "גאה בכך שנטלתי חלק בהיסטוריה המוצלחת של פלייטק" | צילום: יונתן בלום

פלייטק תציין בשנה הבאה 20 שנים להקמתה, ובמהלך שני העשורים הפכה למובילה עולמית בתחומה. יחד עם זאת, במהלך השנים הרחיב שגיא את עסקיו לתחומי פעילות אחרים – במסגרת זו הוא רכש את הקמדן מרקט של לונדון ומתחמי נדל"ן נוספים באזור הולברן.

בנוסף, יזם את הקמתה של LABS, הפועלת בתחום מתחמי העבודה המשותפים. וכן, הוא גם בעל השליטה בחברות הציבוריות KAPE, הפועלת בתחום הסייבר, ו-SafeCahrge, העוסקת בפתרונות לתשלומים מקוונים וניהול סיכונים. כמו כן, איש העסקים הישראלי משקיע בשנים האחרונות במיזמי טכנולוגיה וחדשנות, רובם של יזמים ישראלים. בתוך כך, לפני כחודש הוא השלים את רכישת פעילות הדיוטי פרי של סקאל.

"זה סופה של תקופה", אומר טדי שגיא. "פלייטק ממשיכה להיות חברה מלהיבה ובעלת פוטנציאל עצום ואני בטוח בהמשך הצלחתה. בשנים האחרונות החלטתי לשנות את מיקוד עסקיי אל עבר תחומי הנדל"ן וההייטק. מיקוד זה כולל השקעות במתחמי עבודה משותפים, מסחר אלקטרוני, סייבר, ומיזמי טכנולוגיה וחדשנות שונים", סיכם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן