Forbes Israel Logo

סייפצ’ארג’, שבשליטת טדי שגיא, קיבלה מה-FCA הבריטי רישיון פעילות כמוסד תשלומים פיננסי

חברת סייפצ'ארג' (SafeCharge), המתמחה בטכנולוגיות סליקה, תשלומים וניהול סיכונים, הודיעה היום כי חברת הבת הבריטית שלה אושרה על ידי הרגולטור הבריטי, ה-Financial Conduct Authority") FCA"), כמוסד תשלומים פיננסי מוכר בבריטניה. הרישיון הבריטי מתווסף לאישור הקיים בו אוחזת סייפצ'ארג' כמוסד תשלומים אלקטרוני אירופי (European Electronic Money Institution).

האישור יאפשר לסייפצ'ארג' לספק שירותי תשלומים בבריטניה גם לאחר הברקזיט, בדומה לחברות מובילות בתחום. בנוסף, האישור יאפשר לה להמשיך להרחיב את היצע שירותיה לבסיס הלקוחות הקיים וללקוחות חדשים.

מייסד החברה, טדי שגיא | צילום: יונתן בלום

דוד אבגי, מנכ"ל סייפצ'ארג', אמר כי "קבלת רישיון מוסד התשלומים מ-FCA מממשת את אחד היעדים העיקריים אשר הוגדרו באסטרטגיה שלנו. הרישיון מהווה הכרה נוספת בנהלים המובילים שלנו בתחום ניהול הסיכונים, חיתום, מניעת הלבנת הון וציות ומהווה אשרור נוסף של הסטנדרטים התפעוליים הגבוהים של החברה. רישיון ה-FCA מציב את סייפצ'ארג' בעמדת מפתח במסגרתה תוכל לנצל את התרחבות העסק והשירותים המוצעים לשוק הבריטי ובקרב מדינות אחרות באיחוד הארופי".

סייפצ'ארג' היא חברה בינלאומית הנסחרת בלונדון, פועלת ב-6 מדינות ומעסיקה למעלה מ-350 עובדים, מתוכם כ-100 עובדים במרכז הפיתוח והתמיכה במגדל עזריאלי שרונה. החברה החלה את פעילותה בשנת 2007 על ידי שני מייסדים ישראליים: טדי שגיא, בעל השליטה בחברה, ודוד אבגי, אשר משמש מנכ"ל החברה. היא הונפקה בשנת 2014 בבורסת AIM לפי שווי של כ-400 מיליון דולר ומאז מניות החברה צמחו, עד לשווי נוכחי של כ-635 מיליון דולר.

לאורך השנים סייפצ'ארג' פיתחה מערכת ניהול תשלומים חכמה ובטוחה המחוברת למבחר רחב של בנקים מובילים בעולם וספקי תשלומים אלטרנטיביים. הטכנולוגיות שפיתחה נותנות פתרון כולל ומאפשרת ללקוחות החברה לבצע מיקור-חוץ של כל ניהול התשלומים המקוונים. בין היתר, במערכות משתמשים אלפי בתי עסק קטנים, בינוניים וגדולים שנהנים מאפשרויות סליקה מתקדמות במסחר האלקטרוני, תוך הפחתת עלויות משמעותית.

לאחרונה פיתחה סייפצ'ארג' מוצר מתקדם תחת השם MarketPlace Managar. המוצר נועד לאפשר לזירות מסחר מקוונות להתמקד בעסקי הליבה שלהן – חיבור בין מוכרים לקונים – בזמן שסייפצ'ארג', לוקחת אחריות מלאה על תהליך קבלת הכספים מהקונים, הפצתם למוכרים, העברת העמלות לזירת המסחר. כל זאת, באופן שתואם את הדרישות הרגולטוריות הרלוונטיות במדינות השונות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן