Forbes Israel Logo

סכסוך המיליונים בין דוגמנית העל לאביה: כמה באמת שווה אסתי גינצבורג?

האדריכל אריק גינצבורג – אביה של הדוגמנית הישראלית המצליחה אסתי גינצבורג – פנה לבית המשפט בדרישה לסלק את בתו ואת בעלה, איש העסקים עדי קייזמן, מהווילה המפוארת בצהלה אשר השכיר להם לפני מספר שנים. על פי הדיווחים, גינצבורג האב טוען כי בני הזוג חדלו מלשלם את דמי השכירות עבור הווילה המפוארת, אשר זכתה לכינוי "הבית הכתום" ונחשבת לאחד הבתים הידועים והמיוחדים בישאל.

על פי תחקרי פורבס, הרוויחה גינצבורג במהלך שנת 2013 לא פחות מ-2.3 מיליון שקל. בניגוד לדוגמניות אחרות ברשימה, גינזבורג כמעט ולא עבדה בחו״ל. עיקר העבודה שלה התבססה בארץ: קמפיין לחיש גד של מפעל הפיס יחד עם משה פרץ ואסי עזר; צילומים לחברת הטיפוח והקוסמטיקה אפריל בקמפיין שעניינו העצמה נשית, קמפיין לתכשיטי מילר, השנה השלישית ברציפות, קמפיין נוסף למוצרי הטיפוח החשמליים של רמינגטון ועוד אחד להלבשה התחתונה גו אנדר, ולפי הערכות תמורתו שילמו לה 240 אלף שקל. השנה היא הוסיפה לרזומה גם צילומים לקמפיין עולמי למשחת השיניים קולגייט. עם זאת, גורם בכיר בתעשייה מספר כי בצעד חסר תקדים ויתרו מנהליה של גינזבורג על שני קמפיינים גדולים ומכניסים על מנת שלא להיקלע למצב של חשיפת יתר. כל זה והיא רק בת 23.

לכתבה המלאה: כמה שווה אסתי גינצבורג

צילום: עידו לביא לאפריל

"אני עובדת קשה ומפרנסת את עצמי מגיל 14" הסבירה גינצבורג בראיון, "עצמאות כלכלית מבחינתי זו הידיעה שאני יכולה לקנות מתנה למישהו שאני אוהבת או זוג נעליים שאהבתי, אבל בעיקר זו תחושת ביטחון. נכון, הכסף הוא אמצעי חשוב מאוד בדרך למטרה, אבל חשוב לדעת לעשות אותו תוך שמירה על עקרונות וערכים". לדבריה של הדוגמנית "כסף לא קונה אושר, והאושר מבחינתי הוא הדבר הכי חשוב בחיים". 

בדירוג עצמו הגיעה גינצבורג למקום ה-3 (אחרי בר רפאלי וגל גדות). "תמיד הייתי מכוונת מטרה", העידה על עצמה. "אם יש משהו שאני רוצה, לא אנוח עד שאשיג אותו".

לדירוג המלא: הדוגמניות המרוויחות ביותר בישראל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן