Forbes Israel Logo

סלפי מהאוויר: הרחפן החדש הזה יגביר את הנרקיסיזם שלכם

מקלות סלפי הם כיום חלק בלתי נפרד מתרבות הסלפי האובססיבית שלנו. רחפנים הם חלק מהנה בעולם הטכנולוגי החדש הזה, גם אם הם מעצבנים לפעמים. אז מה קורה כאשר מערבבים את השניים יחד? מקבלים מצלמת סלפי מעופפת שהרבה יותר כייף לשחק איתה מאשר לצלם איתה תמונות. זו התמצית של AirSelfie -שלאחרונה השלימה מימון דרך קיקסטארטר. מדובר במכשיר שמבוצע באופן כללי היטב, אשר כייף יותר לשחק איתו מאשר לספק את הסחורה לסנאפצ'ט.

לא משנה כמה רחפנים יש לכם שיש בהם מצלמות, אין לכם אף אחד בכיס האחורי שלכם וזו הגישה של AirSelfie. זהו רחפן מצופה אלומיניום בגודל כיס עם חיישן גירו/ברומטר/גיאומגנטי שתומך במצלמה ממוצעת של 5 מגה פיקסל, כרטיס זיכרון SD של 4 ג'יגה בייט ווייפיי במהירות 2.4 כדי שתוכלו לתקשר עם החברים שלכם עם הטלפון הנייד דרך אפל iOS או אנדרואיד של גוגל. הוא טס לגובה של כ-6 מטרים באוויר למשך שלוש דקות ומתחבר דרך כבל יו.אס.בי לטעינה. ישנה אופציה לחבר אליו בטרייה שמשמשת גם ככיסוי לנייד.

כשהשתמשתי ב-AirSelfie הייתי צריך לזכור שהוא לא נועד להיות רחפן שטס למשך 20 דקות. כלומר, אפשר להשתמש בו כדי לקחת צילום קבוצתי אווירי מהיר או סלפי. וזהו זה. עד שתובילו אותו למקום שאתם רוצים, תמקמו אותו ואז תסתדרו בעצמכם כדי לקחת את התמונה, שלוש הדקות כבר יסתיימו.

AirSelfie. לא נועד לטוס למשך זמן רב | צילום: קיקסטארטר החברה

התמונות נחמדות בשביל הרזולוציה, אך הן בוודאי לא טובות כמו אלו שבנייד שלכם, ויש גם פיצ'ר מעצבן שמוסיף את הלוגו של AirSelfie לכל תמונה. החברה אישרה לי שהיא עובדת על שיפור המצלמה לגרסה הבאה של המוצר, גם במונחים של איכות וגם של רזולוציה. היא מקווה שהגרסה הבאה תצא בעונת החגים הקרובה.

לרחפן הזה יש שלושה מצבים: מצב סלפי שאפשר לצלם מקרוב או מרחוק, מצב סלפי בתנועה שאפשר לשלוט בו דרך ג'ויסטיק וירטואלי לתנועות מורכבות יותר, כדי להימנע נניח מעץ או בניין, ומצב טיסה.

לאחר שצילמתם את התמונה, אתם יכולים לשתף אותה באופן מיידי ברשת החברתית דרך המכשיר הנייד שלכם כמו שתשתפו כל תמונה אחרת. אחר כך תוכלו להנחית את ה-AirSelfie.

בשביל להחזיק באחד כזה, תצטרכו להיפרד מ-279.13 דולר ולהוסיף 91.35 דולר לאריזת ההטענה. לאחר שהחברה תשפר את המצלמה ותעלה את הזמן בו אפשר להשתמש ב-AirSelfie, זה עשוי להיות להיט למתנות החגים לכל מי שאוהבים שהפנים שלהם נמצאות במרכז התמונות שלהם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.