Forbes Israel Logo

סמסונג חשפה את הגלקסי S5: מציגה בשורה למיואשי הסוללה

ענקית הטכנולוגיה סמסונג חשפה הערב את המכשיר החדש בסדרת הדגל "גלקסי S", מספר 5 במספר, בתערוכת המובייל הנערכת בברצלונה, ויש אפילו לא מעט שינויים מלהיבים.

בפתיחת ההצגה, עלה לבמה נשיא ומנכ"ל החברה ג'יי קיי שין? שבירך את הנוכחים, ציין כיצד עומדת סמסונג בחוד חנית החדשנות העולמית, ואז פנה באופן אישי לקהל לקוחות מותג הגלקסי של החברה: "הלקוחות רוצים עיצוב וביצועים? ?מצלמה פשוטה אך חזקה?, חיבור מהיר, ?טלפון שיכול לעזור להם להישאר בכושר? ו?זה המוצר שאנחנו עומדים להציג היום?. ?לא נחכה עוד הרבה? – ?הנה הגלקסי S5".

אחרי ההצגה המושכבת עלה לבמה ז'אן דניאל ארנייה, מנהל התפעול של שירותי הטלקום באירופה בסמסונג, והציג את הפירוט של המכשיר החדש.

המכשיר החדש | צילום: אתר החברה

ראשית, הוא שוב – גדול יותר. מסך האמולד HD של סמסונג כעת גדל ל-5.1 אינץ', המכשיר החדש יהיה עמיד למים ואבק, ואף יכלול חיישן דופק פנימי לרצים שמביניכם. גם מבחינת מהירות הגלישה מכשיר הגלקסי S5 יציע תקשורת מהירה מבעבר, באמצעותLTE Cat 4 ו- WiFi MIMO – בסמסונג מבטיחים שבאפשרות המכשיר תקשורת של ג'יגה בייט ב-30 שניות בלבד.

מצלמה כמעט מקצועית

סמסונג מציגה שיפור גם במצלמה שלה, שתהיה עוצמתית במיוחד עם פוקוס אוטומטי, צבעי HDR וחווית משתמש משופרת. זו הפעם הראשונה שמצלמת טלפון נייד תשלב תכונות שהיו שמורות עד עתה למצלמות מקצועיות בלבד.

אם זה לא הספיק לכם, הגלקסי לגלקסי S5 יהיה גם עיצוב מרשים יותר, כאשר כיסוי הפלסטיק האחורי, שנותן לו מראה זול מזה של האייפון ואינו אהוב במיוחד גם על ידי נאמני המותג, יוחלף בכיסוי יוקרתי יותר. ובגישה צבעונית חדשה שמזכירה את אפל, בחרה סמסונג להשיק את מכשיר הדגל החדש שלה בצבעים של כחול מטאלי, שחור פחם, לבן בוהק, וההבטחה היא שהיד עוד נטויה בנושא זה.

שיפורים בגזרת הסוללה

כמו כן מבטיחים בסמסונג כי גם בגזרת הסוללה הם מציגים שיפורים, עם סוללה שתחזיק מעמד 10 שעות של גלישה ברקת, או 12 שעות של נגינת וידאו.

בגזרת העיצוב – כיסוי אחורי יוקרתי מבעבר | צילום: רויטרס

פורץ דרך אף יותר, הוא מצב חדש של חיסכון סוללה שיעזור לנו לשרוד את היום, כאשר הפיצ'ר החדש יאפשר לשמור סוללה ברגעים הקשים לפני שאנחנו מספיקים להטעין אותו. המכשיר יכול באופן עצמאי לסגור את כלל היישומים הפועלים, בלבד ה-SMS, וישנה את התצוגה לחשוכה יותר באופן אוטומטי. ההבטחה היא שאם נשארו 10 אחוזים, המכשיר יוכל להחזיק 24 שעות בסטנד ביי. אין ספק כי מדובר בצעד שיהיה חשוב להרבה משתמשים, היות שזו התלונה המרכזית היום של המשתמשים, גם של משתמשי המתחרות.

לבסוף, הציג ארנייה דמיון קטן נוסף לאפל – המכשיר מגיע עם סורק טביעת אצבע, שתאפשר לכם לפתוח את הטלפון שלכם באופן אישי, מבלי להשתמש בסיסמא. המידע שתזינו ישמר על קושחת המכשיר, ולא בענן.

לא על הסמארטפון לבדו

החברה הציגה גם שעון כושר תואמים למכשיר הדגל החדש שלה. השעון, שנועד לשמש אותנו כשאנו מתאמנים, כולל 4 ג'יגה בייט של זיכרון, והשימוש הטוב ביותר שלו הוא למעשה במקום הטלפון כנגן המוסיקה שלנו. נוכל פשוט להשאיר את הסלולרי בתא, וללכת להתאמן.

לשעון החדש יש כפתור בית בדומה למכשירי הסמארטפונים, והסוללה שלו אמורה להחזיק מעמד כשלושה ימים. גם פה כמובן, סמסונג עשתה את השעון התואם שלה חסין למים ואבק.

המכשיר החדש לצד שעוני הספורט התואמים | צילום: רויטרס

אבל – החידוש המרכזי של השעון הוא המסך שלו. מסך אמולד חד כמו של מכשירי הסמארטפון של החברה, ומשקלו 27 גרמים בלבד. את הרצועות של המכשיר ניתן להחליף, והן מגיעות בצבעים שחור, אפור וכתום.

כמובן שהשעון גם מודד לכם את הדופק, ומשמש גם כמד צעדים. הוא פועל בסינכרון עם 20 מכשירי גלקסי שונים ויש לו אפילו פיצ'ר משותף ייחודי עם הגלקסי S5 החדש, שיקבל וישמור את המידע מהפעילות שלכם על גבי הסמארטפון.

המכשירים יושקו באופן רשמי ב-11 באפריל בכ-150 מדינות במקביל בכללן ישראל. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.