Forbes Israel Logo

סקייפ משתדרגת; בלי אף מילה על iOS7

מיקרוסופט משחררת עדכון לאפליקציית סקייפ הכולל אפשרות להצטרף לשיחות ועידה קוליות ישירות ממכשירי האייפון או האייפד של המשתמשים. אך מה בנוגע לשדרוג המערכת ל-iOS 7, וכיצד אם בכלל התאימה מיקרוסופט את האפליקציה לקו העיצובי החדש של אפל?

עבור מעריצי, חובבי ומשתמשי אפל אתמול היה יום חג. מערכת ההפעלה הסלולרית החדשה, iOS 7, יצאה לאוויר העולם, ונראה כי שרתיה של החברה כמעט וקרסו לאור הביקוש האדיר וכמות ההורדות שהגיעה מכל רחבי העולם.

כחלק מההכנות לקראת יום חג זה, במהלך הימים האחרונים החלו חברות ומפתחים רבים לדחוף עדכונים ושיפורים לאפליקציות שלהם, הכוללים בין היתר התאמה וויזואלית לרוח הכללית של מערכת ההפעלה החדשה, הכוללת צבעוניות מקסימלית וכמובן, אייקון שטוח לאפליקציה עצמה.

אחת מאותן האפליקציות שדחפו את השדרוג שלהן היא סקייפ, אך מסתמן כי מיקרוסופט החליטה לא ללכת עם הזרם ולא להציע עיצוב חדש ושטוח לאפליקציה, אלא רק לשפר את המוצר שלה מתחת למכסה המנוע ולהציע חווית שימוש טובה יותר, לצד שדרוג משמעותי למוצר.


צילום: יח"צ

האפליקציה, שזמינה כבר עכשיו למשתמשי האייפון והאייפד מאפשרת למשתמשי סקייפ להצטרף לשיחות וועידה ישירות מהמכשיר הסלולרי שלהם, אפשרות שלא הייתה קיימת עד היום עבור משתמשי המובייל. בנוסף, החברה שדרגה את החייגן, מאפשרת לגשת אל השאלות הנפוצות ולקבל עזרה ישירות מהאפליקציה, ללא הצורך להכנס אל אתר החברה וכמובן, שיפרה את איכות השיחה בכל הנוגע לווידאו ואודיו.

ב-Changelog של האפליקציה מיקרוסופט לא כתבה שורה אחת אודות iOS7, ואכן נראה כי ממשק המשתמש לא השתנה כלל וכלל מגרסותיה הקודמות. סביר להניח שלחברה היה יותר חשוב לשפר את יכולותיה ופעולותיה של האפליקציה עצמה מאשר לעבוד על עיצוב מחודש, ממשק משתמש ואייקון, לרווחת המשתמשים בפלטפורמה.

בעוד שייתכן כי מדובר על "מיני-מחאה" מצד מיקרוסופט בכל הנוגע להליכה בקו ישר עם מוצריה ועיצוביה החדשים של אפל, אנו בטוחים שזה רק עניין של זמן עד שהעדכון הוויזואלי של האפליקציה יגיע. בכל מקרה, גם אם מיקרוסופט תחליט לשמור על העיצוב הנוכחי ולא תשנה אותו, אנו בטוחים שזה לא מה שיגרום למשתמשים להעדיף אפליקציות אחרות במקום.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

ברוכים הבאים ל-iOS 7, מערכת ההפעלה זמינה להורדה

גוגל רוצה להביס את המוות, ומכריזה על חברה חדשה בשם Calico


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.