Forbes Israel Logo

סקר TGI: עיתון "סופהשבוע" עלה ל-8.4% חשיפה ועבר את הארץ ומעריב

הישג נאה לעיתון "סופהשבוע" בסקר TGI, המציג את שיעורי החשיפה לעיתונות המודפסת בישראל: "סופהשבוע" עלה ל-8.4 אחוזי חשיפה לעומת 7.4% בחציון הראשון של 2013.

"סופהשבוע" נכנס לראשונה לסקר בחציון הקודם, אז הוא רשם הישג מדהים של 7.4 אחוזי חשיפה ועקף את "הארץ". בחציון השני, עם העלייה הנוספת, הוא גם עבר את "מעריב" ועלה למקום השלישי, שנה מהקמתו.

עבר את מעריב והארץ. עיתון סופהשבוע

"מעריב" רשם בגזרת עיתוני סוף השבוע נפילה חדה נוספת בחציון הנוכחי מ-8.1% חשיפה ל-4.9% בלבד. בסיכום שנתי, "מעריב" ירד ל- 6.5% (לעומת 12.9% בשנה שעברה), "הארץ" עם 6.3%.

בעיתונים היומיים, שמר "ישראל פוסט" על מקומו השלישי עם 7.8% חשיפה, כשהוא עובר את "הארץ" עם 6.1%, ומעל "מעריב", שרשם ירידה חדה גם בימי חול מ-5.8% ל-3.5%. בחישוב השנתי, ישראל פוסט עם 8.2%, מעל "הארץ" (ירד ל-5.8%) ו"מעריב", שרשם נפילה חדה מ-10.8 ל-4.6%.

לכתבה בדה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.