Forbes Israel Logo

עודף ממיליון: בכמה מכר מנכ"ל מיקרוסופט את אחוזת החוף שלו?

ביחס לבתי חוף אחרים, מדובר בבית די רגיל; הוא איננו ממוקם ישירות על החוף, אלא משקיף מעליו בין עצים ירוקים לנוף של מפרץ האדמירלות. שטחו כ-300 מ"ר והוא בהחלט מקסים, אבל לא משהו שהייתם חושבים שיהיה בבעלותו של מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, אשר הונו מוערך ב-9 ספרות.

אלא שהעובדה שהבית הוא רק אחד מתוך 10 נכסי נוף שבבעלותו, הופכת את העניין לקצת יותר הגיוני. באלמר ואשתו קוני החלו ברכישת נכסים באי Whidbey, וושינגטון, בשנת 2005. הבית כולל 3 חדרי שינה, דק אחורי הפונה לכיוון המים, מדשאה קדמית גדולה למדי וגישה לבריכה ולמגרש טניס.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

תחילה תכננו הבאלמרס להרוס את המבנה, אבל בסופו של דבר החליטו לעמיד את הבית שנבנה ב-1965 למכירה עבור 189,500 דולר. על פי הרישומים באי, הבית הקטן כבר נמכר ב-20 אלף דולר פחות מהמחיר המבוקש, כלומר ב-169,500 דולר.


סטיב באלמר | צילום: רויטרס

המתחם של באלמר עמד על סדר היום מוקדם יותר באביב, כאשר מפולת הרסה חלק מהאי, בסמוך לאחוזתו של באלמר. למרות שהנכס שלו לא נפגע, הרסה המפולת באי בית אחד וארבעה אחרים ניזוקו. על פי ההערכות יקח כשנתיים כדי להחזיר את השטח "לקדמותו".

האי Whidbey נמצא במרחק של שעה וחצי מסיאטל בנסיעה במעבורת. מעון המגורים העיקרי של באלמר הוא בית גדול בהאנט פוינט, בסמוך לאגם וושינגטון. אותו בית מוערך בכ-10 מיליון דולר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.