Forbes Israel Logo

עוד ניצחון לסמסונג: מכירות הגלקסי S3 עקפו את אייפון 4S

ענקית הטכנולוגיה סמסונג יכולה לזקוף לזכותה הישג ענק: הסמארטפון של החברה, הגאלקסי S3 הפך להיות המכשיר הנמכר ביותר ברבעון האחרון, כשהוא עוקף את האייפון של אפל, שהחזיק בתואר הנכסף במשך שנתיים.

אנליסטים מעריכים כי סמסונג מכרה 18 מיליון מכשירים מדגם S3 ברבעון השלישי של שנת 2012 ועקפה כאמור את אפל שהצליחה למכור 16.2 מיליון מכשירי אייפון 4S.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

ה-S3, מכשיר הדגל של סמסונג המגיע עם מסך של 4.8 אינץ' הביא לסמסונג שיא מכירות עם כשהחברה רשמה רווח תפעולי של 7.3 מיליארד דולר ברבעון השלישי.


עקף את האייפון – גלקסי | צילום: רויטרס

"סמסונג גלקסי S3 הוכיח פופלריות נרחבת בקרב הצרכנים בצפון אמריקה, אירופה ואסיה", טוען האנליסט ניל מאוסטון. האייפון 5 ככל הנראה יטען שוב לכתר, הוא מוסיף.

סקר שנערך בקרב 30,000 מנויים בארצות הברית לפני מספר ימים גילה כי 51% מהנשאלים משתמשים בסמארטפונים, עלייה של 8% מנתוני הרבעון השני. מערכת ההפעלה אנדרואיד היתה הפלטפורמה המובילה במהלך התקופה, עם 52.5% מהשוק. מדובר בעלייה של 0.9% מאז סיום הרבעון השני. מערכת ה-iOS של אפל עלתה גם היא ב-1.9% בין שתי תקופות המדידה, מ-32.4% ל-34.3%. המפסידה הגדולה היתה RIM שירדה מ-10.7% ל-8.4% משוק מערכות ההפעלה.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.