חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

עזריאלי: הרווח נותר 185 מיליון שקל, התפוסה קרובה ל-100%

חברת עזריאלי פרסמה לפני זמן קצר את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של השנה בהן דיווחה על יציבות בשורת הרווח המיוחס לבעלי המניות שהסתכמה ב-185 מיליון שקל, וזאת לעומת 184 ברבעון המקביל אשתקד.

החברה ציינה בדוחות כי בניטרול השפעות מיוחדות עלה הרווח ל-194 מיליון שקל – עלייה של 11% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

צמיחת ה-NOI של עזריאלי (פרמטר תפעולי הבודק הכנסות החברה מנכסיה, בעיקר מדמי שכירות ודמי ניהול, בניכוי העלויות הנדרשות לתפעול האתרים) הסתכמה ברבעון הראשון של השנה בכ-3%, שהסתכם לכ-277 מיליון שקלים. באשר ל-FFO (התזרים מפעילות שוטפת המיוחס לפעילות הנדל"ן ללא השפעת אירועים חד פעמיים) גדל בכ-5% והסתכם בכ-182 מיליון שקל.

יובל ברונשטיין | צילום: אלי דסה

שיעורי התפוסה ממשיך להיות גבוה מאד ועומד על קרוב ל-100% במגזר המרכזים המסחריים והקניונים ובמגזר המשרדים בישראל. שיעור התפוסה הממוצע בנכסי הנדל"ן המניב בארה"ב נעמד על 90%.

אתמול פורסם כי בקרוב יתווסף מגדל חדש לשלושת המגדלים המוכרים של עזריאלי בתל אביב. למגדלים העגול, המשולש והמרובע יתווסף בקרוב מגדל אליפטי, אשר ייבנה על השטח בו נמצא כיום בית "ידיעות אחרונות" בתל אביב אותו רכשה ב-374 מיליון שקל. 

כזכור, בתחילת חודש אפריל סמנכ"ל הכספים של קבוצת עזריאלי יובל ברונשטיין מונה למנכ"ל החברה ויחליף את המנכ"ל היוצא שלמה שרף, אשר הודיע על עזיבתו. המינוי אושר פה אחד על ידי הדירקטוריון ונכנס לתוקף ב-1 במאי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן