חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

עזריאלי תקים קניון ומגדל משרדים בראשון לציון בחצי מיליארד שקל

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה השבוע למתן תוקף את תכנית קבוצת עזריאלי להקמת מרכז עזריאלי ראשונים, אשר יכלול קניון ובניין משרדים. הפרויקט יבנה במתחם תחנת הרכבת במזרח ראון לציון, סמוך למחלף ראשונים.

המרכז החדש יכלול קניון מסחרי שישתרע על 3 קומות, ובצמוד אליו ייבנה מגדל משרדים בן 25 קומות. במרכז מתוכנן חניון תת קרקעי, אשר ישמש את באי הקניון, דיירי המשרדים ונוסעי הרכבת. 

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

העיצוב תוכנן על ידי עזריאלי אדריכלים בע"מ ואמיר מן-עמי שנער אדריכלים בע"מ. היקף הפרויקט מוערך בכחצי מיליארד שקל, והשלמתו צפויה במהלך 2015.

הדמיה: יח"צ

בקבוצת עזריאלי ביקשו להדגיש כי כמדיניות הקבוצה מקפידה על ייזום, פיתוח והנעת פרויקטי נדל"ן מניב הממוקמים סמוך לצירי תנועה מרכזיים, וזאת על מנת לאפשר תנועה מיטבית לבאי הקניון ולדיירי המשרדים. 

בעיריית ראשון לציון בירכו על החלטת הוועדה המחוזית ואמרו כי זו אבן דרך חשובה בהפיכת ראשון לציון למרכז עסקי. ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, אמר היום כי "העיר נהנית מנגישות מצוינת, ומרושתת בשתי תחנת רכבת, כבישי רוחב ואורך ובעתיד גם ברכבת הקלה. אין שום סיבה ש-60% מכוח העבודה בראשון לציון ימשיך לצאת כל יום לעבודה ולהיות חלק מהפקק של גוש דן, כאשר מקומות העבודה האיכותיים יכולים להגיע אליהם".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן