Forbes Israel Logo

על חדשנות והשפעה חברתית: שלושה דברים שלמדתי מכנס פורבס בישראל

"התחילו צעירים, חישבו בגדול והיצמדו לכך" – סר רונלד כהן.
לפני כשנה לא החשבתי את עצמי כיזם. הייתי רק אדם שאפתן שתומך בשיפור איכות החינוך עבור סטודנטים בעלי הכנסה נמוכה. כאשר ייסדתי את הקמפיין לשוויון בבתי ספר ב-2016, הכרתי את המושג "יזם חברתי" ומהר מאוד התחלתי לראות את עצמי ככזה.

במשך עשרת החודשים האחרונים מצאתי את עצמי חושב שוב ושוב על דרכים לשיפור האיכות של ארגון הסטארט-אפ שלי, סגנון ושיטות הניהול, כדי להבטיח שאני יעיל בהובלת צוות נהדר לעבר הצלחה – לא רק עבורנו, אלא עבור הסטודנטים והמשפחות שאנחנו תומכים בהם.

לאחרונה, נסעתי לישראל לכנס Forbes Under30 EMEA. בילינו שלושה ימים נפלאים בתל אביב וארבעה בירושלים. מעולם לא נסעתי אל מחוץ לארה"ב קודם לכן, לכן לא ידעתי למה לצפות, אבל נדהמתי למדי מההזדמנות והייתי נלהב לבלות זמן בישראל.

כנס Forbes Under30 הפגיש יחד מאות מהצעירים המבריקים ביותר באירופה, המזרח התיכון, אפריקה ואמריקה. הפוקוס שלנו היה על חדשנות והשפעה חברתית ברחבי העולם.

חברי Under30 במהלך הכנס | צילום: Uyen Cao

הנה כמה דברים שלמדתי בזמן שביקרתי בישראל עם העמיתים שלי, אשר היו בין היזמים ברשימות Under30 מרחבי העולם.

1. טיול במדינה ובחו"ל הוא קריטי עבור יזמים
זו הפעם הראשונה שנסעתי מחוץ לארה"ב ואני כבר מרגיש שקצרתי יתרונות שיעזרו לי להתקדם בעבודתי, וחוויות שאני ימשיך ללמוד ולצמוח מהן. בשבעה ימים בלבד, קיבלתי חוש חזק יותר בחשיבות של ניהול הזמן, תקשורת יעילה וגישה תרבותית. אני מעודד את כל היזמים לנסוע ולגלות את העולם. זו דרך נהדרת ליצור קשר עם אחרים בתחום שלכם, לחלוק את השיטות הטובות ביותר ולאתגר את החשיבה שלכם.

2. חדשנות נמצאת בכל מקום
מטכנולוגיות חינוך חדשות שמכוונות לשיפור איכות החינוך בכיתות ועד לטכנולוגיות שרותי בריאות חדשות, חדשנות מתרחשת ברחבי הגלובוס. אנחנו חייבים להיות מכוונים בהסתכלות החוצה מהסביבה המיידית שלנו כדי להבין באמת את ההיקף, העומק וההשפעה שהעבודה שלנו מובילה, ולזהות כי חדשנות אמיתית שתוביל אותנו לשינוי מהותי, היא הרבה יותר גדולה מרגע אחד, מקום אחד, אדם אחד או דבר אחד.

3. השפעה חברתית גדולה יותר מושגת כאשר אנחנו כולנו עובדים יחד
אולי השיעור החשוב ביותר מכל, הוא הערך והכוח של שיתוף פעולה ועבודה יחד. כאשר יותר ויותר עסקים עוברים שינוי כדי להבטיח שהם פועלים כדי לשפר את העולם חברתית, אי אפשר לשכוח או להעלים עין מהכוח במספרים.

כאשר אני חושב על הטיול לישראל, אני נרגש יותר להמשיך לטייל וללמוד. אני מעודד אתכם לצאת החוצה ולחוות את העולם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.