Forbes Israel Logo

על פי המדגמים: יתרון קל לנתניהו על הרצוג, הבית היהודי התרסק

מדגמי הבחירות בערוצי החדשות פורסמו הערב (שלישי). מדגם ערוץ 2 מראה על הפתעה גדולה, בייחוד ביחס לסקרים האחרונים. על פי המדגם, הליכוד מוביל עם 28 מנדטים, המחנה הציוני עם 27, הרשימה המשותפת היא השלישית בגדולה עם 13 מנדטים. יש עתיד הגיעה ל-12 מנדטים ומשה כחלון עם תשעה.

אכזבת הבחירות על פי המדגם היא הבית היהודי בראשות נפתלי בנט עם שמונה מנדטים, ש"ס עם שבעה מנדטים, יהדות התורה עם שישה, מרצ עם חמישה וישראל ביתנו גם כן עם חמישה. על פי המדגם, "יחד" בראשות אלי ישי לא עובר את אחוז החסימה.

איור: ליאב צברי (באדיבות מעריב)

על פי המדגם של ערוץ 10 ישנו שוויון מוחלט בין המחנה הציוני לליכוד. לשתי המפלגות יש 27 מנדטים. גם במדגם הזה הרשימה המשותפת זוכה ל-13 מנדטים. יש עתיד עם 11 מנדטים, כולנו עם עשרה, הבית היהודי עם שמונה, ש"ס עם שבעה, יהדות התורה עם שבעה. מרצ וישראל ביתנו עם חמישה. גם על פי המדגם הזה, אלי ישי נותר מחוץ לכנסת.

גם מדגם ערוץ 1 מראה על שוויון מוחלט בין המחנה הציוני והליכוד. הרשימה המשותפת עם 12 מנדטים, כמו גם יש עתיד. כולנו של משה כחלון עם 10, הבית היהודי עם תשעה, ש"ס עם שבעה, יהדות התורה עם שישה, מרצ וליברמן עם חמישה. יחד נשארת בחוץ גם על פי הסקר הזה.

לכתבה באתר מעריב

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.