חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

על רקע המחלוקת בין העובדים להנהלה – "מעריב" לא יודפס מחר

מסתמן: עיתון "מעריב" לא יודפס מחר (ג') – כך הודיעה הנהלת העיתון וסגן העורך, יואב גולן, הורה לעובדי הדסק שלא להוציא עיתון מחר. בועד עובדי "מעריב" טענו כי ההנהלה "ניסתה שוב לתלות את האשם בוועדים, בארגון העיתונאים ובהסתדרות". הוועד הורה לעובדיו להמשיך לעבוד מתוך מטרה להביא את העיתון לדפוס.

המחלוקת בין הנהלת העיתון לבין הוועד מתנהלת סביב תוכנית הקיצוצים של בן צבי. בהנהלה אף טענו היום כי העובדים תומכים במהלך.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

היום בערב אמורה להתקיים ישיבת משא ומתן בין נציגות העובדים לבין שלמה בן-צבי, במעמד עורכי דין של שני הצדדים. המו"מ יעסוק בתוכנית ההבראה וההתייעלות שהציגה ההנהלה כעובדה מוגמרת אתמול והיום. בוועד יבקשו לשפר את התוכנית ולהגיע למקסימום הגנה על העובדים. "לטובת עתיד העיתון אנחנו מוכנים גם לוויתורים כואבים, אבל מבלי לוותר על הגנות מסוימות לעובדים ועל הבהרות מרכזיות וקריטיות לתוכנית", אומרים בוועד.


צילום: R&B MEDIA

במקביל להודעה על המשא ומתן הורה , ועם זאת, בהוראת הוועד עובדים אנשי הדסק בשעות אלה על העיתון של מחר בשיטת "השבתה הפוכה" – לא ניתן להנהלה להשבית הערב את העיתון. עמדה זו של העיתונאים מתואמת גם עם עובדי הדפוס. העיתון שלנו יודפס הלילה.

מחר ב-09:00 בבוקר יתקיים דיון בהול בבית הדין האזורי לעבודה במטרה להושיב את הצדדים לנהל משא ומתן בתום לב ותוך גילוי נתונים. בשעה 12:00 בצהריים יתקיים דיון חירום גם בוועדת העבודה של הכנסת.

באוקטובר האחרון קיבלה השופטת ורדה אלשיך את המלצת נאמני העיתון "מעריב", עו"ד שלמה נס וירון ארבל, ו-ועד העובדים של העיתון, ואישרה את עסקת הרכישה של העיתון על ידי מו"ל מקור ראשון שלמה בן צבי מידיו של נוחי דנקנר. היום כאמור, שוב עוד סימן שאלה גדול מעל העיתון ההיסטורי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן