Forbes Israel Logo

עסקת סבן: בעלי האג"ח של סקיילקס אישרו את מכירת פרטנר

נסללה הדרך לעסקת המכירה של פרטנר: אסיפות מחזיקי האג"ח של חברת סקיילקס אישרו את עסקת מכירת חברת התקשורת לידי איש העסקים חיים סבן ברוב של 99.5%. בכך הוסר אחד המכשולים המרכזיים בדרך לעסקה. במקביל, עדכנה החברה האם סאני כי גם התנאים המתלים הנוספים בדרך לעסקה התקיימו, בהם אישור בנק מזרחי טפחות. התנאי הנוסף שהתקיים הוא ההבהרה שפרסמה החברה לפיה העסקה אינה מחייבת את אישורו של הממונה על ההגבלים.

במסגרת העסקה ירכוש סבן כ-30% מפרטנר בעוד אילן בן דב וסקיילס (החברה האם של פרטנר) נשארו עם 15%. סבן שילם 80 מיליון דולר ונטל על עצמו חוב של 300 מיליון דולר שסקיילקס חייבת לקרן האצ'יסון. החוב ייפרש לשבע שנים תמורת חיזוק ביטחונות והעלאת הריבית, ובמסגרתו יזרים סבן כ-250 מיליון שקל לתוך סקיילקס בכדי לסייע לה בפירעון חובותיה.

סבן ובן דב | צילום: רויטרס ויוסי זליגר

ההצבעה על אישור העסקה התקיימה בימים האחרונים בקרב כל אחת מסדרות האג"ח של החברה, כולן אישרו אותה ברוב גור, הדרוש לקבלת החלטה מסוג זה.

במסגרת ההצבעה, הסכימו בעלי האג"ח שלא להעמיד את יתרות איגרות החוב לפירעון מיידי עקב ירידת שיעור החזקות סקיילקס בפרטנר מתחת ל-26% מהון המניות המונפק והנפרע של פרטנר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן