Forbes Israel Logo

עסקת ענק: דירה במגדל מאייר נמכרה ב-44 מיליון שקל

איש העסקים הקנדי, מוטי מקסימוב, רכש דירה בגודל של כ-800 מ"ר במגדל "מאייר ברוטשילד" בתל אביב, בסכום של 44 מיליון שקל. כך דיווחה היום חברת ברגרואין.

לטענת החברה מצטרפת עסקה זו לשורה ארוכה של עסקאות שנסגרו בארבעת השבועות האחרונים במגדל "מאייר ברוטשילד", בסכום של 120 מיליון שקלים. 

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

הדירה שרכש מקסימוב משתרעת על שטח קומה שלמה בחלקו העליון של המגדל, וכוללת ארבע מרפסות בנות 12 מ"ר כל אחת. סכום הרכישה משקף מחיר של קרוב ל-62,500 שקל למ"ר, המלמד על עליית מחירים בקומות הביניים הגבוהות במגדל בחודשים האחרונים. המיליונר הקנדי הוא בעל השליטה והמנכ"ל של חברת "קספיה השקעות".


הדמיה: יח"צ

"אנו עומדים בהצלחה ביעדי המכירה", אמר היום מנכ"ל חברת ברגרואין רזידנטיאל, יגאל צמח. "השילוב של מיקום, עיצוב ואיכות מוכיחים את עצמם גם במצבי שוק משתנים. לאחרונה סיימנו את השלד של הבניין ואנו מתרכזים בביצוע הגמרים המורכבים לפי הנחיות משרד ריצ'ארד מאייר. עד כה נמכרו מעל ל-70% מהמגדל ואנו במשאים ומתנים עם לקוחות נוספים על הדירות שנותרו בבניין".

"מגדל מאייר ברוטשילד", הנבנה בפינת הרחובות רוטשילד-אלנבי, תוכנן על ידי האדריכל ריצ'ארד מאייר, וכולל 42 קומות ו-141 יחידות דיור. המגדל, שיאוכלס בעוד כשנה, יהיה אחד המפוארים ביותר בישראל, וכולל בריכת שחייה חצי אולימפית, ספא ענק, טרקלין רחב ידיים למנוחה ועסקים, לובי בגובה 13 מ"ר עם תערוכת אמנות מתחלפת, מרתף יינות עם תאים פרטיים לדיירים, 5 מעליות מהירות עם מערכת זיהוי ביומטרית, 6 קומות של חנייה תת קרקעית ושירותי שמירה וקונסיאז' מסביב לשעון.

החברה היזמית, ברגרואין רזידנטיאל, היא בבעלותם של המיליארדר האמריקאי, ניקולאס ברגרואין, קבוצת חג'ג', שבשליטת צחי ועידו חג'ג', וחברת האחים כהן. מנכ"ל החברה הוא יגאל צמח. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.