Forbes Israel Logo

פורבס חושף את מיקומי הסניפים החדשים של סופר קופיקס

אבי כץ, מי שעומד מאחורי המהפכת הקפה של רשת קופיקס, דיבר בכנס פורבס ישראל ליזמות חברתית טכנולוגית על הפרויקט החברתי החדש שלו – הסופר קופיקס והכריז על פתיחת הסניף הראשון בשכונת פלורנטין בת"א בחודש מאי הקרוב.

"שאלת מיליון הדולר ביזמות תמיד הייתה איך נדע אם היוזמה שלנו תצליח או לא" אומר כץ, "היום רק יזמות עוזרת תצליח, עבר זמנה של יוזמה שסתם מצליחה". כץ הסביר כי בעיניו המשמעות האמיתית של יזמות חברתית, היא מעבר לההגשמת פוטנציאל עסקי מזדמן: "אי אפשר יותר סתם לראות מוצר בחו"ל ולייבא אותו. המודל הזה פשוט לא עובד יותר. היום בעולם של הפרסום והשיווק הנוכחי והאינטליגנציה, עבר הזמן שאפשר לבלבל במוח – העסקים שקיימים אבל לא 'עוזרים' יסגרו".

כץ תאר את תמונת העולם החדשה שהוא מנסה ליצור בעזרת היוזמה החדשה שלו מבית קופיקס, שלדבריו מכוונת בעיקר לאוכלוסיית הרווקים, הזוגות הצעירים והפנסיונרים, "הם לא צריכים אריזות 1+1, אין להם רכב לסחוב את כל הקניות ולא רלוונטי להם כל המבצעים שהרשתות הגדולות מציעות. רווק לא צריך אריזת ג'מבו ענקית של נייר טואלט שאין לו אפילו מקום לאחסן אותה בדירה". בסופר קופיקס מסביר כץ, יוצעו אריזת קטנות ואישיות של מוצרי צריכה שיתאימו לקהל הצעיר של תל אביב במחירים אטרקטיביים.

מלבד הסניף הראשון בפלורנטין, צפויים להפתח סניפים ברחוב שינקין וברחוב יגאל אלון בתל אביב וכן סניף בפתח תקווה. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.