חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

פייסבוק עושה TripAdvisor: מציגה כלי חדש לתכנון טיולים

אחרי יוטיוב, לינקדאין וסנאפצ׳ט, נודע כי פייסבוק ״שואבת השראה״ גם מפלטפורמת הטיולים הפופולארית TripAdvisor. מסתבר כי הרשת החברתית בוחנת כעת פיצ׳ר חדש באפליקצית האנדרואיד ו-iOS שלה בשם ״City Guides״ כדי להציג בפני המשתמשים הצעות לאטרקציות מקומיות, אירועים ומסעדות באיזור שבו הם נמצאים. במילים אחרות – פייסבוק ממשיכה במאמציה לעשות הכל כדי להכניס כל תכונה הקיימת באפליקציות אחרות אל הפלטפורמה שלה, כדי שחלילה לא תצטרכו לעזוב אותה לרגע.

פיצ׳ר ה-City Guides התחיל להופיע בקרב משתמשים מסוימים, אך לצערנו בקרב חברי מערכת גיקטיים הממוקמים בישראל עדיין לא. המאפיין המעניין ביותר במדריך העירוני של פייסבוק הוא הפן החברתי, מה שאומר שההמלצות שיוצגו בפניכם יתבססו על רשימת החברים שלכם שביקרו באותו היעד ועל מה שהם עשו כשהם היו שם. כלומר, נניח והם עשו צ׳ק אין במסעדה, מוזיאון או מועדון מסוים בלונדון, סביר להניח שבפעם הבאה שתהיו באיזור תקבלו המלצה לבקר באחד מאלו.

הסוף למדריכי התיירות המסורתיים? | צילום: fotolia

בגדול, את המדריך העירוני החדש אתם אמורים למצוא באגף ה-Explore שלכם באפליקציה, לצד האופציה לגלות אנשים חדשים או אירועים. נכון לעכשיו הפיצ׳ר הכי קרוב ״לדבר האמיתי״ שקיים אצלנו הוא ה-Nearby Places, שלחיצה עליו תאפשר לכם לקבל המלצות למסעדות, מלונות, מרכזי קניות או מוזיאונים באיזור שבו אתם נמצאים כרגע. ברגע שלוחצים על מקום מסוים, למשל – פארק הירקון, מקבלים גם אינדיקציה לכמות החברים שלכם (בפייסבוק) שהיו שם, כדי לעזור לכם לגבש החלטה האם ועד כמה המקום הזה שווה ביקור.

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

טויוטה חושפת את הרכב האוטונומי הראשון שלה

ההייטק מגיע גם לטלויזיה: כנס INTV יתקיים השבוע בירושלים

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן