Forbes Israel Logo

פלאפון מצטרפת לקרב הסלולר: מציעה למתניידים 3 חודשים חינם

שוק הסלולר לא מפסיק להפתיע: לאחר שגולן טלקום, יופון והוט מובייל יצאו עם מבצעים ששינו משמעותית את טווח המחירים בתחום, פלאפון מגיבה ומשיקה חבילה משלה: שלושה חודשים חינם, כאשר לאחר מכן בסיומם, יעמוד המחיר על 119-99 שקל לחודש.

מהחברה נמסר כי המבצע תקף למשדרגים, למחזירים מכשיר או למתניידים והוא כולל חבילה אנלימטיד 3 ג'יגה. לאחר 3 חודשים תעלה חבילת אנלימיטד עם 1 ג'יגה 99 שקל או 119 שקל לחודש לחבילה הכוללת 3 ג'יגה גלישה. המבצע מסתיים ב-31.1

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

כיום, לאחר ההודעה של פלאפון, נותרה יופון הזולה ביותר בחישוב שנתי כשהמחיר המשוקלל הוא 66 שקל לחודש, גולן טלקום בחישוב שנתי עם 74 שקל כאשר פלאפון בחבילה הזולה עומדת כיום גם היא על 74 שקל. עם זאת, נזכיר שבמסגרת המבצעים החדשים אין סעיף התחייבות ולכן המשתמש לא חייב להיות בחברה שנה שלמה.


צילום: ארטיום דגל

יופון, שנמצאת בשליטת איש העסקים דודי ויסמן, הבעלים של רבוע כחול, יצאה לפני כחודש בדיוק במבצע המציע למצטרפים החדשים מסלול ללא הגבלה, הכולל שיחות, הודעות ו-1 ג'יגה גלישה ב-39 שקל לארבעה חודשים למצטרפים באתר, ולמשך חודשיים למצטרפים בחנויות המכירה, הנמצאות גם בתוך סניפי רשת מגה. לאחר התקופה, יהיה מחיר המסלול 79 שקל.ג ולן טלקום, הייתה זו שהובילה את מחירי הסלולר כלפי מטה שהודיעה לפני חודשיים על מחיר למצטרפים ב-49 שקל לחצי שנה. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.