חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

פלאפון משיקה: שיחות והודעות מחו"ל – החל מ-75 אגורות לדקה

חברת פלאפון תשיק מחר תוכניות חדשות ליוצאים לחו"ל, שיכללו בין היתר מחיר של החל מ-75 אגורות לדקה או סמס. זאת כחלק מהיערכותה לעונת הנסיעות, אשר תחל בשבועות, ותימשך עד אחרי החגים.

"פלאפון TRAVEL" כוללת שתי תוכניות – האחת למשתמשים קלים והשניה למדברים או מסמסים מעל 30 פעמים בנסיעה. התוכנית למדברים קלים תכלול תשלום של 19.9 שקל דמי שימוש חד פעמיים לנסיעה + 2.5 שקלים לכל דקה יוצאת, דקה נכנסת או סמס.

תוכנית למדברים או מסמסים מעל 30 פעמים בנסיעה תעלה 49.9 שקל דמי שימוש חד פעמיים לנסיעה + 75 אגורות לכל דקה יוצאת, דקה נכנסת או סמס. בנוסף, מציעה פלאפון גם לגולשים בחו"ל גלישה חופשית יומית, בתשלום של 29.9 שקל ליום ליעדים נבחרים.

התוכניות מיועדות לכל תקופת הנסיעה, כאשר במידה והלקוח לא יעשה בהן שימוש – הוא לא ישלם דבר. הלקוח יזוהה מיידית כאשר ינחת בחו"ל והתעריפים בתוכנית "פלאפון TRAVEL" יופעלו אוטומטית, כאשר החיוב כאמור יתבצע רק במידה וייעשה שימוש בחו"ל.

צילום: מרק ישראל סלם

כך למשל לקוח פלאפון שידבר 10 דקות בחו"ל ישלם לכל הנסיעה 44.9 שקל (19.9+25 שקל), ללא התחייבות מראש לחבילה של מאות שקלים ובכל העולם, גם במדינות יקרות כמו תאילנד, סינגפור, אוסטרליה, מדינות דרום אמריקה ועוד.

לקוח שידבר ויסמס 100 פעמים בחו"ל ישלם לכל הנסיעה 124.9 שקל (49.9 + 75) ללא התחייבות מראש ולכל מדינות העולם. לקוח שירצה לגלוש ליעדים נבחרים בחו"ל רק יומיים ישלם 59.8 שקל (29.9+29.9 שקל) ללא התחייבות מראש לחבילת גלישה.

"פלאפון ממשיכה להציע את התמורה הטובה ביותר ללקוחותיה גם בעת נסיעתם לחו"ל", אמר היום עוז גור, מנהל אגף שיווק לקוחות ומוצרים בפלאפון. "ישנם לקוחות ששוכחים להפעיל תוכנית חו"ל לפני נסיעתם, ומטרת התוכנית היא למנוע הפתעות בחשבונית לאחר הנסיעה. החיוב המוזל האוטומטי יחסוך ללקוחות זמן וכסף כאשר הלקוחות ישלמו בהתאם לצרכיהם".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן