חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

פרויקט הצעירים המבטיחים של פורבס 2017 יוצא לדרך

לאחר שבשנה שעברה רשימת Under30 של פורבס ישראל זכתה להדים בארץ ובעולם, אנו נערכים לקראת הרשימה של 2017. כזכור, משתתפי הרשימה בשנה שעברה השתתפו בכנס Under30 של פורבס ארה"ב בישראל, הכנס הראשון מסוגו של המגזין הבינלאומי בארץ.

חלק מהנבחרת הישראלית של Forbes Under30 בשנה שעברה | צילום: שלומי יוסף

גם השנה אנו מחפשים אחר צעירים הפועלים במגוון רחב של תחומים ותפקידים, כשהמשותף לכולם הוא הגדרתם, כבר כיום, כאנשים המשפיעים והמעצבים את המציאות בה אנו חיים וכאלו אשר צפויים לעשות זאת גם בעתיד בקנה מידה רחב. בין הצעירים שמככבים ברשימות מדי שנה ניתן למצוא חוקרים ואקדמאיים, אנשי היי-טק ויזמים חברתיים, אנשי חינוך, פוליטיקאים ואנשי ממשל, מעצבי אופנה, שפים, אומנים ועוד רבים אחרים.

מכירים מועמדים מתאימים? ספרו לנו

איסוף שמות המועמדים לפרויקט המרכזי נעשה במגוון אופנים, ומערכת פורבס ישראל כבר החלה בגיבוש הרשימה. לצד בחירת המערכת מאפשר פורבס לציבור הרחב להמליץ על מועמדים לרשימה זו. אם אתם מכירים צעירים או צעירות אשר נחשבים כיום למובילים בתחומם והם יהיו מנהיגי העתיד – זה המקום להמליץ עליהם.

משתתפי הכנס הבינלאומי 2016 Forbes Under30 במוזיאון ישראל 

כיצד ממליצים? מלאו את הטופס המצורף, ספקו לנו את פרטי המועמד ותארו לנו בקצרה מדוע, לראייתכם, הוא מתאים להיכלל ברשימה היוקרתית. המועמדים המתאימים ביותר, כאמור, ייכנסו לרשימה שתתפרסם בתחילת 2017.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן