חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

פרויקט פורבס 30Under30 לשנת 2018 יוצא לדרך

מגזין פורבס ישראל מפרסם מדי שנה את Forbes Under 30 – רשימת הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 30. קבוצה זו – הכוללת 60 צעירים – הינה חלק מחבורה בינלאומית של מגזין פורבס האמריקאי וכוללת כמה מאות צעירים מרחבי העולם שעשויים להיות מנהיגי העתיד של העולם בעשורים הבאים.

מסביב לרשימה זו בנה פורבס ישראל בשנים האחרונות קהילה של צעירים מעוררי השראה – יזמים, סטארט-אפיסטים, מובילים חברתיים, אמנים ואחרים, שנבחרו בעבר ברשימת הצעירים. קהילה זו כוללת כ-200 צעירים וצעירות.

בחודש פברואר 2018 יתפרסם הפרויקט המיוחד של פורבס 30Under30, בו יופיעו 30 הצעירים המשפיעים ביותר בתחומם. אנחנו מחפשים את היזמים, מובילי החדשנות ופורצי הדרך, שמשנים את כללי המשחק בתחומם – ובעיקר, מעצבים את העתיד של הדור הבא.

תהליך החיפוש מתחיל עכשיו, ופה אתם נכנסים לתמונה:

איסוף שמות המועמדים לפרויקט המרכזי נעשה במגוון אופנים, אך אחד מהם (ומרכזי במיוחד, לראיתנו) נוגע ישירות אליכם, הקוראים. אם גם אתם מכירים צעיר או צעירה ישראלים, אשר עד חודש פברואר הקרוב טרם יחגגו את יום הולדתם ה-31 ועשויים להתאים לרשימה היוקרתית – זה המקום להשמיע את קולכם.

גיליוניות 30under30 מהשנים 2016-17

הכוונה, כאמור, אינה לצעירים מוצלחים בלבד – אלא לכאלה שכבר מחזיקים בקבלות על פעילות יוצאת דופן במיוחד. בין אם מדובר ביזמים, בפוליטיקאים, בחוקרים או באמנים – אם הם מעצבים את מציאות חיינו כבר כיום והם צפויים להמשיך ולעשות זאת בעתיד – אנו רוצים לשמוע.

אז כיצד ממליצים? מלאו את הטופס המצורף, ספקו לנו את פרטי המועמד ותארו לנו בקצרה מדוע, לדעתכם, הוא מתאים להיכלל ברשימה. המועמדים המתאימים ביותר, יזכו להיות חלק מהפרויקט המיוחד.

 

 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן