Forbes Israel Logo

פרטנר במכתב לעובדיה: דברי מנכ"ל אורנג' – חלק מתנועת החרם על ישראל

לאחר הסערה שעוררו אתמול דבריו של מנכ"ל אורנג' העולמית, סטפן רישאר, כי היה שמח לנתק את הקשרים העסקיים עם פרטנר בישראל, הוציאו הבוקר מנכ"ל פרטנר היוצא, חיים רומנו, ומחליפו, איציק בנבנישתי, מכתב לכלל עובדי החברה ובו הם מסבירים את עמדת פרטנר.

השניים הבהירו כי פראנס טלקום איננה הבעלים של פרטנר. "אנחנו איננו חברת בת, גם לא אחות שלה. הקשר היחידי שיש לנו הוא המותג", נכתב. "חברת פרטנר נמצאת בבעלות אחד מהתומכים הנלהבים והמחויבים ביותר למדינת ישראל, חיים סבן, אשר אמש הצהיר לתקשורת: 'אני גאה להיות בעל השליטה בפרטנר, איומים לא ירתיעו אותי'".

עוד כותבים רומנו ובנבנישתי כי "המותג מצוי ברשותנו יותר מ- 17 שנה בו השקענו ובו הטמענו את ערכינו. ערכי שוויוניות, מעורבות, אהבת הזולת, אכפתיות ונתינה. מותג המצוי בידינו יותר שנים מאשר בפראנס טלקום".


אורנג'. הקשר מתמצה רק במותג

"אנחנו רוצים לעדכנכם, כי היום יצא מכתב חריף לבכירי ובעלי פראנס טלקום הצרפתית אשר טוען להפרה ופגיעה במותג Orange ישראל ובו נתבע זכויותינו. אנו אף קוראים למנכ"ל פראנס טלקום: אם ברצונך שנוותר על המותג בישראל, תתכבד ותשלם את מאות מיליוני היורו אשר השקענו בו במהלך השנים בעמל רב. מתשלום זה אנחנו נשקיע בלקוחותינו, בבניין ארצנו ובאזרחי מדינת ישראל".

לסיום כותבים השניים כי "לצערינו המתקפה עלינו הינה חלק מתנועה אשר תופסת תאוצה הקוראת לחרם נגד ישראל ואל לנו לאפשר לה להלך עלינו ועל אזרחי המדינה אימים. אנחנו נמשיך ונפעל בכל דרך העומדת בפנינו בכדי לעצור את ההשתלחויות וההסתה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.