חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

פרטנר משיקה חוות שרתים חדשה ומשוכללת

קבוצת פרטנר פתחה מתחם חדש שמספק שירותים בראש העין. במתחם נמצאת חוות שרתים המשתרעת על שטח של 1500 מ"ר, והוא מיועד לתת שירות לעשרות אלפי לקוחות.

חוות השרתים (Data Center), בה הושקעו עשרות מיליוני שקלים, תספק שירות כולל תחת קורת גג אחת מספק אחד, בהתאם לצרכי הלקוח. השירותים שיינתנו בחווה החדשה כוללים שירותי ענן וסייבר מתקדמים, אחסון ואירוח שרתים, שירותי תקשורת, שירותי אינטגרציה ואחסון המידע הרגיש במתחם מאובטח. בנוסף ניתן יהיה לקבל שירות בתחום הגיבוי וההתאוששות מאסון במיקום נפרד, המאפשר גיבוי תכנים ושירותים נוספים בזמן אמת.

השירותים הללו מיועדים גם לעסקים בכל הגדלים, והם יוכלו לאחסן, לנהל ולאבטח את מאגרי הנתונים שלהם. בחווה יהיו צוות של מומחים ואנשי שירות שפועלים 24/7.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר | צילום: יח"צ

מנכ"ל קבוצת פרטנר איציק בנבנישתי, ציין כי המרכז החדש "מגדיר את היותנו קבוצת תקשורת כוללת הלכה למעשה". רונית רובין, סמנכ"ל לקוחות עסקיים בפרטנר מציינת כי "המודעות לצורך באבטחת נתונים, שמירת מידע ואינטגרציה הולכת וגוברת ועמה ההכרח באחסון קבוע אצל ספק שיודע לספק את כל הדרישות תחת קורת גג אחת, בטכנולוגיה פורצת גבולות במזרח התיכון.

לקוחות קיימים של פרטנר Orange ו-012 המנויים על שירותי אחסון ואירוח שרתים בחוות השרתים הקיימות, יוכלו ליהנות מהשירותים הניתנים בחווה החדשה ללא כל עלות נוספת.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן