Forbes Israel Logo

פרטנר על הודעת אורנג': "לא התקבלה הודעה כלשהיא בדבר ביטול הסכם"

בפרטנר מגיבים על ההודעה הרשמית של אורנג' העולמית כי היא מתכוונת להפסיק את ההתקשרות עמה, ואומרים כי לא התקבלה על כך שום הודעה.

בתגובה שפרסמו הערב מנכ"ל פרטנר היוצא, חיים רומנו ומחליפו, איציק בנבנישתי, כותבים השניים כי "לפרטנר הסכם ארוך טווח עם פראנס טלקום המעניק לפרטנר זכות שימוש בלעדית במותג Orange בישראל. בפרטנר לא התקבלה הודעה כלשהיא בדבר ביטול הסכם זה. יצוין כי לפראנס טלקום אין זכות לסיים את ההסכם מטעמי נוחות, לרבות כתוצאה משינוי המדיניות שלה בדבר הענקת רישיונות שימוש".

הדברים מתייחסים לטענת אורנג' כי הבקשה לעזוב את ישראל נובעת מכך שאינה מעוניינת לפעול במדינה בה היא איננה המפעיל הישיר של השירות.


חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר היוצא. "לפראנס טלקום אין זכות לסיים את ההסכם" | צילום: סיון פרג'

רומנו ובנבנישתי מציינים עוד כי "פרטנר רואה בחומרה רבה את התבטאויותיו האחרונות של יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל פראנס טלקום הפוגעות בערך המותג בישראל עליו מצווה פראנס טלקום לשמור והיא שוקלת את מכלול האמצעים העומדים לרשותה. אנו מודים ללקוחותינו ולציבור בישראל על תמיכתם בפרטנר ועל כי אינם נותנים ידם לאלה המבקשים לפגוע במדינת ישראל ובחברות ישראליות".

בתוך כך, סופגת היום אורנג' וכן ממשלת צרפת, המחזיקה בכ-33% ממניות החברה (דרך פראנס טלקום), ביקורת קשה ולחץ המפונה מצד גורמים מדיניים שונים, ביניהם שגריר ישראל בצרפת וכן ראש הממשלה, בנימין נתניהו שאמר כי "על ממשלת צרפת להתנער מההחלטה האומללה של אורנג'".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.