Forbes Israel Logo

פרטנר פירסמה דוחות: עלייה של 5% ברווח הנקי לרבעון

חברת פרטנר פירסמה הבוקר את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2014. החברה רשמה עלייה של 5% ברווח הנקי ל-40 מיליון שקלים. זאת על אף ירידה של 9% מהכנסות משירותים ברבעון. 

את הירידה החדה יחסית בהכנסות משירותים בלמה פרטנר בעזרת עלייה משמעותית של 44% בהכנסות מציוד קצה, על ידי מכירת מכשירים ניידים רבים הרבעון. כמו כן, חל קיטון של 6% בהוצאות התפעוליות של החברה לעומת הרבעון המקביל בשנת 2013, זאת כתוצאה מהמשך פעילות ההתייעלות של החברה. 

חיים רומנו. מנכ"ל פרטנר | צילום: סיוון פרג

פרטנר שמרה על בסיס מנויים יציב השנה עם 2.89 מיליון מנויים נכון לסוף הרבעון. מדובר בירידה של 2% בראיה שנתית במספר המנויים, כתוצאה מירידה במנויי ה-prepaid. לעומת זאת ממשיכה העלייה במספר מנויי ה-Post paid של החברה, עם  7,000 מנויים חדשים לעומת הרבעון הקודם. 

חיים רומנו מנכ"ל פרטנר ציין עם הצגת הדוחות הכספיים: "רבעון זה מתאפיין, כיתר הרבעונים האחרונים, בהמשך תחרות החריפה בשוק התקשורת. החברה נוקטת מגוון פעילויות על מנת להתמודד עם המציאות המשתנה בשוק בתקשורת ולמתן השפעה זו". 

הוא הוסיף "אנו בוחנים כניסה לעולם הטלוויזיה על מנת להציע אלטרנטיבה איכותית במחיר אטרקטיבי לציבור בישראל. כניסתנו לתחום זה תלויה בהסרת חסמי כניסה רגולטוריים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.