Forbes Israel Logo
Portrait pretty attractive charming naked nude she her woman touching her perfect skin after peeling lotion mask hydration highlighted facial parts lines sketch vector isolated grey background

"באמצעות מכשור חדשני אנו מסוגלים להחליף ניתוח בטיפולי שאיבת שומן"

גישה ייחודית לעולם האסתטיקה והתמחות במגוון רחב של טיפולים אסתטיים הביאו כעת את רשת מרפאות KYTERIA להציע טיפולים מחליפי ניתוח באמצעות מכשיר חדשני

אחרי שזכה להצלחה ענקית בארה"ב, בריטניה, צרפת וגרמניה, מגיע Embrace-RF, מכשיר מהפכני שמאפשר טיפול רפואי מחליף ניתוח, לישראל. המכשיר כבר הספיק לכבוש מטופלות ומטופלים רבים ברחבי העולם. מטרתו: טיפול מחליף ניתוח להסרת עור, מיצוק וטיפול בצלוליטיס. ואכן מדובר על בשורה של ממש: טיפול חד־פעמי, ללא ניתוח, ללא הרדמה וללא חתכים, שבסופו מובטח כי השומן העודף יעלם. כעת, הוא מגיע לרשת מרפאות KYTERIA, שמציעה מגוון רחב של טיפולים אסתטיים, החל מעיבוי שפתיים, טיפולי פנים ועיצוב תווי הפנים, ועד לטיפולי גוף ופנים ייחודיים במכשור החדשני והמתקדם בעולם.

"הרפואה האסתטית מתקדמת בצעדי ענק, ואנחנו מסגלים לעצמנו שיטות, חומרים ומכשירים מתקדמים, שבעצם מחליפים את הפרוצדורות הרפואיות הקשות והארוכות", אומרת ד"ר אנה זנקוביץ', מנהלת רפואית ברשת מרפאות KYTERIA לפורבס. "באמצעות המכשיר החדש, המבוסס על הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, אנו מסוגלים להחליף את חדרי הניתוח בטיפולי שאיבת שומן זעירה עם תוצאות מצוינות, כל זאת ללא הרדמה מלאה, ללא תפרים ובאמצעות טיפול אחד ויחיד בלבד".

המכשיר מטפל, בין היתר, במיצוק הצוואר, בשומן מתחת לעיניים, במיצוק בטן לאחר לידה, במיצוק זרועות ובצלוליט. בטיפול בצלוליט, לדברי ד"ר זנקוביץ', "אנחנו מגיעים ל-100% הצלחה בזכות טיפול ייחודי שמשלב חמישה מכשירים וסוגי טיפולים שונים".

דר' אנה זנקוביץ. רשת מרפאות KYTERIA. צילום: יניר סלע
דר' אנה זנקוביץ. צילום: יניר סלע

אבל לא רק הטיפול במכשיר ה-Embrace-RF משך את תשומת הלב שלנו. בקתריה צוות רופאים שמתמחה במגוון רחב של טיפולים אסתטיים, בכולם נעשה שימוש במכשור מתקדם ובחומרים המובילים בעולם, והם כוללים ליווי רפואי צמוד גם לאחר הטיפול. בין היתר, פיסול אף ללא ניתוח, מזותרפיה רפואית, הרמת פנים ללא ניתוח, הזרקות ומילויים, טיפולי גוף ועוד.

"אנו לא מבצעים רק טיפולי יופי, אלא מתמקדים גם באנטי אייג'ינג, שמשפיע על הבריאות הנפשית והרגשית שלנו", מסבירה ד"ר זנקוביץ'. "אחרי השנה הקשה שעברנו הבנו שאנו רוצים לחיות את העתיד בצורה טובה יותר ולהיות מאושרים יותר. מחקרים מוכיחים שטיפולי אסתטיקה משפרים את הביטחון העצמי ואת שמחת החיים. נכון, לא כולם צריכים טיפולים, ואנו לא דוגלים בטיפולים אסתטיים לכל אחד, אך אם זה משהו שעשוי לסייע לנפש – אנחנו לגמרי בעד".

פרט לטיפולים המוצעים בקליניקה – באלה שהתנסינו התוצאה היתה לא פחות ממצוינת – צריך לציין את השירות האדיב והמקצועי של הצוות, שיחד עם היחס האישי העניקו חוויה שתגרום לנו לחזור אליה גם לטובת הטיפולים הבאים.

KYTERIA, ברודצקי 43, רמת אביב, תל אביב, 052-2240061

צילומים: יניר סלע, Shutterstock

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן