חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

פרקליטו של זיגייר מאשר: "אסיר X נוסף היה עמו בכלא"

עורך הדין אביגדור פלדמן, פרקליטו של האסיר איקס, בן זיגייר, והאחרון שפגש אותו בכלא לפני ששם קץ לחייו, אישר הבוקר בראיון לגלי צה"ל את דבר קיומו של "אסיר איקס" נוסף, אדם שהיה בכלא איילון במקביל לבן זיגייר, כפי שהותר הבוקר לפרסום.

פלדמן התייחס למכנה המשותף בין אסירים מן הסוג הזה, והסביר כי "המאפיינים הם כמה: אחד, שניהם ישראלים. שניים, הם עבדו במוסד ביטחוני בדרגת סודיות גבוהה ביותר. שלוש, וזה החשוב, הפעילות שלהם מצביעה על כשל ביטחוני שאפשר למעשה את ביצוע אותה עבירה, שמירת סודות, או דברים אחרים להתבצע".

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

בן זיגייר | צילום: מתוך התחקיר האוסטרלי

עורך הדין פלדמן העריך כי זיגייר ביצע את ההתאבדות מתוך מחשבה שיצילו את חייו, והאירוע יעורר תשומת לב לקיומו ולמצבו החמור: "אני ישר שואל את עצמי האם יתכן שזיגייר, שהיה מודע שהוא מפוקח כל הזמן, ביצע ניסיון התאבדות מתוך כוונה שיצילו אותו ברגע האחרון", אמר פדלמן. יתכן שבן זיגייר היה משוכנע שכל אותה מערכת עוטפת תציל אותו ברגע האחרון".

לדברי פלדמן, בשירותי הבטחון ניסו לדחוק אותו החוצה מטיפול בתיקים דומים: "הייתי בשולי הפרשה ויצאתי ממנה מהר מאד. אומרים לאסיר לא כדאי לך עורך דין א' או עורך דין ב'. אומרים שפלדמן לא מתאים לתיקים האלו. ואז מגיעים עורכי דין אחרים שאם תבדוק בביוגרפיה שלהם תגלה שבזמנו הם ייצגו אנשים מתוך שירותי הבטחון".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן