חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

ציור דרך: Draw Something חוזרת כרשת חברתית

זינגה מנסה לשחזר את ההיסטריה בסיס אפליקציית Draw something. דיווחים ברשת הטוויטר מאת משתמשי בטא מפורסמים של החברה מספרים על שינויים שביצעה זינגה בגירסה החדשה של אפליקציית הציור הפופולרית כוללת אופציית העלאת ציורים וקריקטורות של משתמשים לאינטרנט. 

משמעות השינוי היא שכעת המשתמשים שישתתפו במשחק האינטראקטיבי יוכלו לא רק לנחש את ציוריהם של אחרים אלא גם לשתף אותם. מכאן שהציורים לא יעלמו לאחר יצירתם אלא יגיעו לרשת. 

עבור זינגה מדובר בצעד חכם, שכן הוא עשוי להפוך את המשחק שכבר הספיק לאבד מהפופולריות הרבה לה זכה בתחילת דרכו לויראלי יותר. מדובר בהזדמנות עבור החברה להגיע לקהל רחב יותר של משתמשים. בנוסף, אופציית השיתוף צפויה לגרום למשתמשים לבלות זמן רב יותר באפליקצייה.

זינגה | צילום: רויטרס

מספר המשתמשים באפליקצייה המקורית עומד כעת על 10-20 מיליון. מדובר בירידה לעומת 60 מיליון המשתמשים שהיו לאפליקציה בתקופת השיא שלה.

על מנת לנסות את הגירסה החדשה מבלי להסתכן באיבוד משתמשים במקרה שהיא לא תצליח, החליטה זינגה לשלוח את גירסת הבטא למספר מצומצם של סלבריטאים, בכדי שיפיצו אותה במדיה החברתית. הטקטיקה החדשה התבררה כמוצלחת כאשר מנחה מנחה תוכנית הריאליטי האמריקאית "אמריקן איידול", רייאן סיקרסט, צייץ בחשבון הטוויטר שלו עם תמונה של שופטי התוכנית, בליווי הטקסט "איכשהו שכנעתי אותם לתת לי את "צייר משהו" 2, אז ציירתי את שופטי אמריקן איידול רנדי ג‘קסון ומריה קארי". ציוץ זכה לפופולריות רבה בקרב עוקביו של סיקרסט. 

ציור של רנדי ג'קסון ומריה קארי | מתוך פרופיל הטוויטר של ריאן סיקרסט

לידיעה המקורית
הכירו את BioGaming, פיזיותרפיה באמצעות הקינקט
7ThingsMedia משקיעה ב-Fashion Traffic הישראלית

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן