Forbes Israel Logo

צפו, אם רק תוכלו להרשות לעצמכם: 5 טלוויזיות אולטרה-יקרות

למרות שאנו נמצאים בעידן של טלוויזיות שמחירן נקבע לרוב על פי גודל המסך שלהן, מציעות כיום יצרניות הטלוויזיה מספר "דגמי על" שעלותם כעלות רכב ממוצע. השאלה היא, האם אתם באמת גם מקבלים עבורן יותר? ומה מציעות הטלוויזיות הסופר-יקרות האלו שאחרות לא?

די הרבה, למען האמת.

יש הרבה יותר מאשר רק 5 טלוויזיות אולטרה-יקרות שכאלו, אבל אלו שלפניכן מייצגות בצורה טובה חתך של מה שזמין נכון להיום, ובנוסף מסבירות מדוע הן כל כך יקרות. צפו אם רק תוכלו להרשות לעצמכם.

סמסונג KN55S9C

מחיר: 8,999 דולר

איזו טלוויזיה זו בעצם: ביחד עם דגם LG 55EA9800 (המוצג הבא) – אלו הן טלוויזיות ה-OLED בגודל מלא הראשונות בעולם. OLED הן ראשי תיבות של Organic Light Emitting Diodes (דיודות הפולטות אור אורגני), טכנולוגיה המהווה למעשה משהו אחר לגמרי מתמונת הטלוויזיה הנשקפת מהפלזמה ו/או מה-LCD לה הורגלנו במשך למעלה מעשור.

למה זה כל כך יקר: ובכן, מדובר כאמור בטכנולוגיה חדשה לגמרי, מה שאף פעם לא זול.

צילום: יח"צ

LG 55EA9800

מחיר: 9,999 דולר

מה זו הטלוויזיה הזו: דגם שהקדים את זה של סמסונג רק בכמה שבועות, והיווה את טלוויזיית ה-OLED בגודל מלא הראשונה שהיתה זמינה למכירה. 

למה זה כל כך יקר: כמו הסמסונג שלפניה, הדגם הראשון מכל טכנולוגיה חדשה הוא יקר.

צילום: יח"צ

LG 84LM9600

מחיר: 19,999 דולר

מה זו הטלוויזיה הזו: זוהי בעצם טלוויזיית האולטרה HD K4 (הבחנה של 3840 × 2160 פיקסל – 8 מגה-פיקסל) הראשונה, שאף שימשה בקרב מספר יצרנים אחרים כמו סוני כבסיס לטלוויזיות ה-84 אינץ' 4K שלהן.

למה היא כל כך יקרה: ובכן, יש לה רזולוציה חדה פי 4 מאשר בטלוויזיות הרגילות, ובנוסף, היא ממש, ממש גדולה (84 אינץ').

צילום: יח"צ

סמסונג UN85S9

מחיר: 39,999 דולר

מה זה בעצם: הדובדבן של טלוויזיות ה-4K של סמסונג, מלווה בסטנד המזכיר כן ציור גדול.

למה זה כל כך יקר: זוהי טלוויזיית LCD בגודל 85 אינץ', ברזולוציית 4K, בדיוק כמו ה-LG. למה היא יקרה משמעותית מה-LG – לא ברור.

צילום: יח"צ

Panasonic TH – 103PF12U

מחיר: 49,999 דולר

מה זו הטלוויזיה הזו: ובכן, זוהי טלוויזיה בגודל של 103 אינץ', כנראה הטלוויזיה הגדולה ביותר שאתם יכולים לקנות לעצמכם. פנסוניק אף הציגה לאחרונה גירסת 150 אינץ'.

למה זה כל כך יקר: עבור רוב האנשים טלוויזיות הפלזמה הגדולות ביותר גובלות ב-65 אינץ', ולכן גרסת ה-100 אינץ' כמובן שלא הולכת להיות זולה. אם גירסת ה-50 אלף דולר יקרה מדי עבורכם, יש לה גם אח תינוק בגודל של 85 אינץ' בלבד, אשר זמינה באמזון עבור 17,499 דולר בלבד. אה, וכמובן שיש גם את גרסת ה-150 אינץ' ב-500 אלף דולר. כדאי.

צילום: יח"צ

מסקנה:

כולן ברזולוציה גבוהה, כולן מהוות טכנולוגיה חדשה לחלוטין. העלות זהה כאמור לזו של מכונית חדשה. היופי בעסקי הטלוויזיה הוא שהמחירים יפלו בסופו של דבר, כך שסביר מאוד שתוכלו לקנות מתישהו בעתיד הקרוב טלוויזיית OLED בגודל 100 אינץ' עם רזולוציה מטורפת. בקרוב זה כמובן עניין יחסי.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.