Forbes Israel Logo

צפו בפארק בבלי בתל אביב שעיצבה בתו של יצחק תשובה

האדריכלית גל נאור, בתו של יצחק תשובה, חשפה היום את פרויקט פארק בבלי – פארק מגורים שעתיד לכלול כ-1,000 יח"ד ב-6 מגדלי מגורים, שצומחים מתוך שטח של למעלה מ-100 דונמים הכוללים פארק וחורש טבעי, שבכוונת החברה להקים בשכונת בבלי.

פארק בבלי מתוכנן כך שיהווה המשך ישיר לפארק הירקון וייצור את ריאת המגורים הירוקה הגדולה ביותר של העיר תל אביב. 

פארק בבלי מוקם בשכונת בבלי וכולל שטחי טבע ירוקים נרחבים המכסים כ-80% משטחו, כשבתוכם משתלבים 6 מגדלי מגורים – 4 מגדלים בני 44 קומות, 2 מגדלים בני 34 קומות ומרכז מסחרי. השטח הבנוי מרושת ברשת כבישים וחניונים תת קרקעיים, המשאירה את שכונת המגורים במרחב ירוק ושקט בלב העיר ונקייה מרעש וזיהום אוויר. ברחבי הפארק ניטעו כ-350 עצים בוגרים, גנים, חורש טבעי וצמחיה, והוא צפוי לכלול גם מתקני משחקים לילדים, שבילי דק, ספסלי ישיבה ועוד.


הדמיות: פארק בבלי

בימים אלה יצא לשיווק המגדל הראשון בן 44 קומות וכ-170 דירות. מחירה של דירת 4 חדרים + ממ"ד בשטח של 153 מ"ר + מרפסת של 16 מ"ר בקומה 15 הפונה לכיוון צפון מערב, נע בסביבות 5.147 מיליון שקל. מחירה של דירת 5 חדרים + ממ"ד בשטח של 171 מ"ר + מרפסת של 16 מ"ר בקומה 18, הפונה לכיוון דרום מערב, נע בסביבות 5.935 מיליון שקל.

שכונת בבלי היא השכונה הצפונית של ת"א מדרום לירקון, מהשכונות הותיקות והמבוקשות בעיר. השטחים הירוקים של פארק בבלי מהווים את ריאת המגורים הירוקה הגדולה ביותר של העיר תל אביב. 





הדמיות: פארק בבלי

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.