חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

צפו: כך נראית פריז מנקודת המבט של החתול שלכם

תהיתם פעם איך העולם נראה מנקודת המבט של שכלב או החתול שלכם? עכשיו תוכלו לראות זאת בעצמכם. פרויקט AllEyes של דאסו סיסטמס מציע סימולציית תלת מימד אינטראקטיבית משאפשרת לאנשים להסתובב ברחבי פריז ולהתבונן בהם מנקודת המבט של חיות המחמד. 

בהתבסס על אנליזות וסימלציות, מטרת הפרויקט "AllEyes" היא ללמד בני אדם ולהרחיב את ידיעותיהם לגבי הראייה של בעלי חיים, על ידי כך שיחוו את עצמם בתוך חווית הצפייה של בעלי החיים באמצעות ממשק תלת מימדי מיוחד. 

בניגוד לבעלי החיים מרבית בני האדם, חווים את חוש הראייה באופן דומה, מלבד הבדלים אינדיבידואליים כמו עיוורון צבעים, קוצר ראיה, וכו'. אולם הראייה הדו-עינית שלנו שונה מאוד מזו של רוב בעלי החיים. למעשה, אצל בעלי החיים העיניים אינן תמיד ממוקמות באופן זהה – או מכוונות לראות את אותם הדברים שבני האדם רואים.

בעזרת " AllEyes " תוכלו לחוות כיצד בעלי חיים שונים רואים את העולם ומה הן המגבלות שלהם, בסביבת תלת מימד בזמן אמת, בעוד אתם מסתובבים באחת הכיכרות היוקרתיות ביותר בפריז – Place Vendôme.

צילום מסך

במסגרת הפרויקט ניתן יחוו המשתמשים הדמיה בה ניתן ללמוד ולהסביר טוב יותר, תוך מעבר בין ראיית החיות לבני האדם. כמו כן, קיים גם משחק בו השחקנים צריכים לעקוף את המגבלות של ראיית בעלי החיים השונים בכדי להגיע לתוצאה גבוהה יותר.

את הפרויקט יצרה דאסו סיסטמס, יחד עם קבוצת מדענים בראשותו של ד"ר דידייה שמידט מוראן, וטרינר רופא עיניים, אשר סיפקה נתונים ומחקרים שמאפשרים את ההדמיה המדעית ומאשרים את ההתאמה של הפרויקט לעולם האמיתי.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן