Forbes Israel Logo

צפו: קמפיין חדש של קוקה קולה ידפיס אתכם בתלת מימד

קוקה קולה משיקה היום (א') קמפיין חדש שיאפשר בסיומו ל-100 משתמשים לזכות בדמות מודפסת שלהם שתיוצר באמצעות מדפסת תלת מימד ועל בסיס סריקת הגוף והפנים במעבדה מיוחדת שהוקמה במפעל החברה בבני ברק.

הקמפיין הוא חלק ממהלך למיתוג "קוקה קולה מיני", מוצר חדש שהשיקה החברה לא מזמן בישראל בדמות בקבוקי קולה קטנים בנפח של 250 מ"ל. אגב, לפחות ברמת המחיר קשה לומר שהמוצר משתלם במיוחד. במקומות בהם אנו נתקלנו במוצר, שלישיית בקבוקים נמכרת תמורת 12 שקל ומי שיעשה את החישוב יגיע למסקנה שעלותו של ליטר וחצי הינה 24 שקל.

מכל מקום, קיץ ושתייה קלה, במיוחד קולה, תמיד היוו שילוב לקריאייטיב מוצלח של ענקית המשקאות האמריקנית והיוזמה הספציפית הזו, כך נתבשרנו, מגיעה דווקא מהאנשי השיווק כאן בישראל ואינה חלק מקמפיין בינלאומי אלא מקומי.

לטפח את הטמגוצ'י של עצמכם

בסיס הקמפיין באפליקציה סלולרית המוצעת חינם תחת השם "קוקה קולה מיני" [אנדרואיד] [iOS] בה יתבקשו המשתמשים ליצור דמות וירטואלית ולייצר אינטרקציה עם יתר החברים באמצעות הרשתות החברתיות. במקביל יתבקשו המשתמשים לשמור על מד "האושר" של הדמות הוירטואלית שלהם.

המשתמשים שיצליחו לשמור על מד האושר הגבוה ביותר יזכו להגיע למעבדה שהקימה קוקה קולה במפעל החברה בבני ברק ושם יסרקו את גופם ואת פניהם וייצרו להם בובה תלת מימדית ייחודית שתראה כמותם (צפו בסרטון בהמשך).


צילום מסך

הסריקה תבוצע בתא מיוחד הכולל במה מסתובבת ובאמצעות סורק מבוסס נורות לד המקיף את מבנה הגוף והפנים ומאפשר יצירת מודל תלת מימדי אותו ניתן להדפיס אחר כך במדפסת מיוחדת.

את הרעיון לקמפיין שאבה קוקה קולה ממהלך קודם שלה: הדפסת השמות על מוצרי החברה. קוקה קולה הבינה את החשיבות הגדולה של קמפיינים מבוססי פרסונליזציה והחליטה לקחת את הרעיון צעד אחד קדימה. קמפיינים שכאלו גורמים לרוב שייכות והזדהות של הלקוחות עם המוצר הכולל את שמם או את דמותם ומכאן ועד להפוך לסוכן פרסום ושיווק של החברה המרחק קצר.

השיתופים של תמונות מוצרי החברה עם שמות הלקוחות הפך לויראלי ויצר למעשה גל פרסום אדיר עליו היו אחראים הלקוחות עצמם שתרמו לחיזוק המותג. גם פה מתכוונת החברה לייצר אפקט דומה אלא שכאן גם מדובר במרכיב גיימיפיקציה (משחוק) שעשוי לתרום לאותה מטרה.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

עזבו את Waze: גלאי ורקנאטי מוכרים את HopStop לאפל ב-20 מיליון דולר

מיקרוסופט וגוגל בחזית חדשה על תקן האינטרנט הבא

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.