Forbes Israel Logo

קבוצת טדי שגיא משקיעה 4 מיליון דולר ב-Arbitrip

קבוצת טדי שגיא השקיעה 4 מיליון דולר בחברת Arbitrip הישראלית המפתחת טכנולוגיה מתקדמת להזמנת חדרים בבתי מלון לנסיעות עסקיות. המערכת החכמה של Arbitrip משרתת חברות עסקיות רבות ומאפשרת להן לאתר במהירות את המלון המתאים לנסיעה תוך חיסכון של כסף רב.

הזמנת חדרי מלון עבור נסיעות עסקיות מהווה מעמסה עבור חברות רבות, הגוזלת מהן זמן רב והוצאה כספית משמעותית. לרוב, העובדים ומנהלי הנסיעות מזמינים בעצמם את חדרי המלון באתרי האינטרנט שהם מכירים כצרכנים פרטיים וכך תהליך החיפוש גוזל זמן רב, נעדר בקרה תקציבית, ולרוב יסתכם בתשלום גבוה מידי על חדר המלון ללא אפשרות אמיתית לקבל שירות.

היזמים בני יונוביץ' ואוראל יוסף | צילום: ישראל הדרי

על רקע זה הוקמה Arbitrip, אשר פיתחה מערכת ארגונית חכמה להזמנת חדרי מלון לנסיעות עסקיות, החוסכת לחברות זמן, טרחה וכסף רב. בשונה מתעריפי הטיסות, בתעריפי חדרי מלון ניתן למצוא פערי מחיר משמעותיים של עשרות אחוזים, התלויים בפרמטרים שונים ובזמן המושקע באיתור החדרים. Arbitrip מצליחה לאתר במהירות את חדר המלון המתאים ובתעריף המשתלם ביותר וכן מצליחה לענות על צרכים נוספים החשובים לחברות עסקיות (לדוגמה מיקום המלון בקרבת יעד הנסיעה – לקוח, כנס וכדומה). Arbitrip מצליחה לאתר חדרי מלון במיקומים ובתעריפים שהמחפש הפרטי מתקשה למצוא.

המערכת של Arbitrip חוסכת לארגונים כסף רב על ידי הצעת מחירים סיטונאיים מיוחדים ויכולת ניהול ארגונית מרכזית, במתחם אחד המאפשר חוויית משתמש מודרנית וידידותית. המערכת מנטרת ספקים רבים ומציעה מעקב אחר ההוצאות, קביעת Travel Policy, ניהול תשלומים וחשבוניות בסטנדרט ארגוני.

Arbitrip יצרה אלגוריתם חכם, מבוסס Machine learning, אשר לומד את העדפות המשתמשים ומתרגם אותן להצעות מדויקות לצרכים שלהם. כך, הפרופיל החכם יודע לזהות כאשר מתבצעת חזרה לאותו אזור ביעד כלשהו בעולם, אומדת את תקציב המשתמש ואף מציעה לו בתי מלון עם המתקנים שחשובים לו – Wi-Fi, חדר כושר, שירותי קונסיירז'. יתרה מכך, המערכת מסוגלת לזהות האם הקרבה ליעד היא שחשובה לו או שמעדיף להתרחק ממנו בעבור מלון טוב יותר. המשמעות היא טכנולוגיית AI המסייעת לנוסע העסקי באמצעות פרסונליזציה והמאפשרת למנהלי הנסיעות ולסוכני הנסיעות למצוא את המלון המתאים ביותר לכל נסיעה תוך שניות ותוך שמירה על התקציב.

הסטארט-אפ כבש חלק משמעותי מנתח הנסיעות העסקיות של חברות ישראליות, ובמיוחד חברות הייטק מובילות המאופיינות בפתיחות מחשבתית ונכונות לניטור ומעקב אחר הוצאות הנסיעה. לאחרונה, Arbitrip החלה לעבוד עם מספר סוכנויות נסיעות אשר יוכלו להציע ללקוחותיהן חדרי מלון באמצעות הטכנולוגיה של החברה. מדובר בחיזוק משמעותי לסוכנויות הנסיעות, שכמעט שלא פועלות בסגמנט של הזמנת חדרי מלון.

את Arbitrip ייסדו בשנת 2015 בני יונוביץ' (34) ואוראל יוסף (27), בוגרי יחידה טכנולוגית של חיל המודיעין אשר הכירו במהלך שירותם הצבאי. בני יונוביץ', משמש בתפקיד המנכ"ל ואוראל יוסף בתפקיד מנהל טכנולוגיות (CTO). בעקבות ההשקעה, החברה צפויה לגייס כ-10 עובדים (בעיקר מפתחים) למשרדיה במרכז תל אביב ולהתרחב לפעילות פיתוח עסקי ומכירות בחו"ל.

בני יונוביץ', מנכ"ל ומייסד Arbitrip, "אנחנו שמחים על ההשקעה של קבוצת טדי שגיא, אשר מהווה אמון בחזון, ביכולות ובחדשנות הטכנולוגית שלנו. ההשקעה תסייע לנו בגיוס מפתחים נוספים ובמימוש תכניות ההתרחבות לשווקים נוספים. אנחנו רק בתחילת הדרך, אך מאמינים כי תוכנת הזמנת המלונות שלנו תהיה התוכנה המרכזית בעולם הנסיעות העסקיות".

עסקת ההשקעה טופלה באמצעות עורך דין שמחה קובארי, אורי קאופמן ורוני רוזנצויג ממשרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.