מותג הרכב היוקרתי קופרה הושק לאחרונה בישראל והצליח לעורר עניין בזמן קצר יחסית. הוא פונה לנשים וגברים ושם דגש מיוחד על העיצוב תוך התמקדות בפרטים הקטנים. "אנחנו פונים לקהל של אוהבי עיצוב מושבעים, מעריכי תרבות ולייף סטייל, בעלי תשוקה לביצועים ולנהיגה חווייתית, פורצי דרך ושוברי מסכמות, שלא מתפשרים על ייחודיות ושואפים לקדמה וחיפוש אחר חוויות חדשות", אומרים במותג.
קופרה, מבית צ'מפיון מוטורס, מתמקד בחווית לקוח ראשונה מסוגה שמשלבת בין סגנון חיים לחווית הנהיגה, מה שהוביל לרעיון לפתיחת מתחם הפופ-אפ והשואו רום במגדל צ'מפיון. "עם ההגעה להחלטה כי החברה מעוניינת להקים אולם מכירות בישראל, היה ברור כי הדבר הולך לשבור מוסכמות, ולהיעשות בדרך אחרת, לא עוד השקעה של שנים בבניית אולם מיושן וקלאסי, אלא פריצה קדימה, באופן חדשי ומבריק, באמצעות הקמת אולם פופ-אפ", מסבירים בצ'מפיון.
כמו המותג, גם אולם התצוגה אינו קונבנציונלי. מטרתו לשבור את המוסכמות ולהוות מרכז שמשלב בין תרבות, אמנות ותוכן ("אולם שהוא הרבה מעבר לתצוגת רכבים"). הלוקיישן שנבחר למתחם – קומת חניון בקומה השישית במגדל צ'מפיון ששופצה ועוצבה במיוחד עבורו – הוא מיקום מפתיע וייחודי. המטרה הייתה לחזור לגראז', ליסודות ולבסיס שממנו מורכב רכב אמיתי על מנת להציג את סיפור המותג ולא רק את המוצר המוגמר.
כך למשל החלונות בקומה כוסו בפח גלי שחור, הרצפה צופתה בבטון מוחלק וכל המערכות נותרו גלויות בתקרה. בנוסף, על התקרה ישנה קונסטרוקציית ברזל שנצבעה לנחושת, ועליה הותקנו פנסים חכמים שמאפשרים שינוי מצבי תאורה בהתאם לשעות היום ולאווירה הרצויה במתחם.
לאונג' ישיבה עם ספת קפיטונז' ארוכה ודלפק בצורת חצי משושה מקבל את פני האורחים במתחם, לצד בר-קפה וישיבה, וספסל ישיבה לאורך החלון שממנו נשקף לוגו ענק עשוי מראה שמוצב בחצר. חלל תצוגה נוסף הוא חלל בו מוצגים שיתופי הפעולה של המותג עם מותגי-על ספרדיים, כמו משקפיים (L.G.R), נעליים (MIKAKUS), תיקים (TRAKATAN) ואופניים (Fabike).
החלל המרכזי כולל תצוגת תכלית של כל רכבי המותג. במרכזו ממוקם קמין של חברת העיצוב האיטלקי AK47 בתצורה של מדורת השבט, עם אש בוערת שמסמלת את השבטיות של המותג. על קירות המתחם מוצגת יצירת אמנות של האומן אביב גרינברג, בוגר רשימת הצעירים המבטיחים של פורבס (Forbes 30Under30). היצירה, שמתכתבת עם תרבות הפלמנקו והמניפות בספרד והפכה לאייקון תרבות ישראלי, מקבלת כאן פרשנות נוספת חדשה בחיבור למותג.