Forbes Israel Logo
אילוסטרציה קנאביס. צילום: Shutterstock
אילוסטרציה קנאביס. צילום: Shutterstock

הכירו את החברה הישראלית שמובילה מהפכה בשוק הקנאביס

חברת Neswell, המפעילה מעבדות בישראל ובארה"ב - פועלת במרץ לייצור מוצרים רפואיים המבוססים על סגולותיו של הצמח השנוי במחלוקת

בשנים האחרונות, מוצרים המבוססים על שמן הקנאביס הפכו לפופולריים במיוחד. לכן, סגולות הצמח הפכו ליותר ויותר רלוונטיות עבור חברות ההזנק השונות. אחת מהחברות הללו היא החברה הישראלית נסוול (Neswell), הפועלת בתחום מוצרי הקנאביס ופועלת לייצור מוצרים אנטי דלקתיים, משככי כאבים ועוד, תוך הסתמכות על מחקרים קליניים מחמירים בהובלה.

נסוול, חברת מחקר ופיתוח בתחום הקנאביס הרפואי, הודיעה לאחרונה כי תבנה פלטפורמה מדעית שתסייע בפיתוח מהיר של מגוון מוצרי בריאות עבור מגוון בעיות רפואיות. מעבדות החברה ממוקמות כיום בפריסה רחבה בארץ ובעולם, לרבות בתל אביב, בית החולים הדסה עין כרם, האוניברסיטה העברית וכן מספר מעבדות בארה"ב.

הייחודיות – הליך עבודה יסודי

אחד מהדברים הייחודיים לנסוול הוא הליך העבודה היסודי שלה, והעובדה שהיא אוספת מידע על צמחי הקנאביס החל משלבי הגידול הראשוניים ביותר על מנת להבין את הפוטנציאל בכל שתיל עוד לפני שלב הייצור. כמו כן, כלל מוצרי החברה מורכבים מתרכובות ייחודיות, כאשר שאיפת העל היא להפוך את מוצרי הקנאביס לנפוצים וזמינים עבור כלל משקי הבית בעולם המערבי.

החברה, שהוקמה בשנת 2018 על ידי רון שמעוני ועדן פירוז, פועלת בהובלתו של פרופ' עודד שוסיוב, שותף ומייסד בחברה ומכהן גם כמדען הראשי בה. שוסיוב פועל גם כחבר הנהלת המרכז לחקר קנבינואידים באוניברסיטה העברית בירושלים, והוא מכהן בנוסף גם כמדען המייסד ב-15 חברות נוספות בתחום הביוטכנולוגיה והננו-טכנולוגיה. לצד שוסיוב פועל צוות מקצועי המנוסה בעבודה בעולמות המדעים והקנאביס.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן