חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

ראשי ענקית הטלקום "טלפוניקה" מגיעים לביקור בישראל

בכירים מחברת "טלפוניקה", ספקית שירותי הטלקום הספרדית, יחלו היום ביקור של שלושה ימים בישראל. במהלך הביקור יפגשו הבכירים – בהם מנהל זרוע המו"פ של החברה, נשיא החברה לענייני חדשנות ומנהל החטיבה האסטרטגית – עם נציגי 10 חברות ישראליות, אשר יציגו בפניהם פתרונות פרי פיתוחם. בנוסף יקיימו נציגי הנהלת "טלפוניקה" פגישות עם נציגי קרנות הון סיכון ישראליות הפעילות בתחומי הטלקום והניו-מדיה.

לחברה הספרדית, הנחשבת לחמישית בגודלה בעולם בתחומה, נוכחות מסחרית ב-25 מדינות בהן היא מספקת ל-315 מיליון לקוחות שירותי טלקום, מדיה ובידור (תחת מותגים כגון VIVO ו- O2). מספר המועסקים בחברה, במישרין או באמצעות חברות הבת שברשותה, הינו כ-130 אלף עובדים. את שנת 2012 סיימה החברה ברווח נקי של 3.9 מיליארד יורו (המשקפים ירידה של 27% בהשוואה ל-2011). שווי השוק של החברה נאמד ב-57.4 מיליארד דולר.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

משרדי טלפוניקה במדריד | צילום: מתוך ויקיפדיה

"טלפוניקה" הפכה פעילה בשוק הטלקום הישראלי ב-2009 כאשר רכשה את חברת הסטארט-אפ הישראלית "ג'ג'ה" תמורת 207 מיליון דולר. השקעת "טלפוניקה" ב-"ג'ג'ה" היוותה למעשה את הבסיס להקמת חברת "טלפוניקה-דיגיטל-ישראל" עליה הוכרז לפני כחודשיים. החברה הספרדית בוחנת איתור טכנולוגיות חדשניות בקרב תעשיית התקשורת והניו-מדיה הישראלית.
בשבוע הבא יחתמו נציגי החברה הספרדית על מזכר הבנות עם המדען הראשי המיועד להרחיב את שיתוף הפעולה של "טלפוניקה" עם חברות טכנולוגיה חדשניות בישראל.

היצוא מישראל לספרד בשנת 2012 הסתכם ב 1.05 מיליארד דולר (עלייה של 6.5% ביחס לשנת 2011). עיקר תחומי היצוא: כימיקלים, מכונות, ציוד אלקטרוניקה, פלסטיק וגומי, ירקות, מתכות, וציוד אופטי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן