חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

רבד חתמה על הסכם למכירת בניין "סוויסקום" תמורת כ-204 מיליון שקל

חברת הנדל"ן רבד, הנמצאת בשליטתו של יגאל אהובי ומנוהלת על ידי שרון זכות, מדווחת היום כי חברת נכס זרה המוחזקת על ידה בשיעור של 100% חתמה על הסכם למכירת הנכס המוכר כבניין "סוויסקום" (Swisscom) בעיר ברן שבשוויץ, בתמורה לכ-203.9 מיליון שקל (כ-53 מיליון פרנק שוויצרי).

מתוך התמורה האמורה תיפרע החברה הלוואה בסך 154 מיליון שקל (כ-40 מיליון פרנק שוויצרי) העומדת כנגד הנכס. עם השלמת העיסקה, תרשום רבד תזרים מזומנים בהיקף של כ-46.2 מיליון שקל (כ-12 מיליון פרנק שוויצרי).

הנכס המדובר נרכש על ידי רבד בשנת 2007. מדובר בבניין משרדים בשטח של כ-16 אלף מ"ר, הכולל גם 150 חניות, והממוקם על קרקע בשטח של כ-10.5 דונם. מיום רכישתו ועד היום היה הנכס מושכר לחברת התקשורת השוויצרית Swisscom.

מנכ"ל רבד, שרון זכות | צילום: יח"צ

בחודש פברואר 2013 ניצלה רבד הזדמנות לרכישת הלוואה בהיקף של כ-56.2 מיליון פרנק שוויצרי, שעמדה כנגד הנכס המדובר, וזאת בתמורה לכ-43.1 מיליון פרנק שוויצרי, ומימנה אותו מחדש.

"העיסקה הנוכחית מניבה לרבד תזרים מזומנים נאה", מסר מנכ"ל החברה, שרון זכות, "וזאת לאחר שבפברואר הקדמנו וניצלנו הזדמנות לרכוש בדיסקאונט את החוב שכנגד הנכס, ולממנו מחדש. העיסקה מעידה על איכות הנכס, הודות למיקומו ולאיכות השוכר, והיא היוותה מבחינתנו הזדמנות טובה לשיפור היחסים הפיננסיים והנזילות של רבד. נמשיך לפעול ליישום האסטרטגיה שלנו למימוש נכסים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה שלהם, כאשר במקביל אנו פועלים להשבחת נכסים שיש מקום לפתחם כדי להציף ערך לחברה".

חברת הנדל"ן רבד מחזיקה ב-17 נכסים בשטח כולל של כ-173,000 מ"ר בשווי כולל של כ-1.6 מיליארד שקל, הממוקמים בגרמניה, שוויץ, אנגליה, ישראל, אירלנד וקנדה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן