חג או עונה שמתחלפת היא ההזדמנות המושלמת לרענן את קולקציית הבשמים שלכם. זה יכול להיות קשה לשחרר את הניחוחות המועדפים עליכם, אבל אם הם מתחילים לאסוף אבק, זה הזמן להיפרד ולפנות מקום לריחות חדשים. למרבה המזל, יש שפע של ניחוחות חג ואביב חדשים לשאת איתכם לכל אירוע. עם תווי בסיס של תמציות פרחים, פירותיות ועציות, אנו מבטיחים שהניחוחות שנאספו ירוממו את מצב הרוח שלכם בערב החג. הנה כמה מהמובילים שלנו לאביב 2022 (את היתר תמצאו בגיליון החג המיוחד שלנו):
Nomade Naturelle החדש של קלואה מבטא את המחויבות של בית האופנה הצרפתי להתמקד בגישתו היצירתית בשיפור ההשלכות של פעילויותיו על כדור הארץ ועל החברה.
הבושם, שמיוצר כולו ממקורות טבעיים, חושף ניחוח יסמין זוהר. תמצית הברגמוט מוסיפה לניחוח תו מרענן בעוד היסמין המצרי מוסיף נגיעה חושנית ועשירה. האלגנטיות העל-זמנית של הפרח פוגשת את הרכות של תווי התמר, בעוד הווניל ואלגום יוצרים בסיס חמים וממכר.
529 ש"ח, 75 מ"ל, ברשתות הפארם
הבושם החדש לגברים של איסי מיאקי, Les Eaux D'issey EAU&CEDRE, חושף ניחוח רענן בהשראת התנגשות של אלמנטים בטבע.
התווים העליונים, מים טהורים ועץ ארז מעניקים לניחוח עוצמתיות. הם מתחברים עם תויי תבלינים ותווים מרעננים של אשכולית והל שהופכים את הניחוח לכזה שמחבר בין הפראי למעודן.
319ש"ח, 100 מ"ל, ברשתות הפארם
Barfly החדש של מותג האופנה ההולנדי Scotch&Soda, הוא ניחוח יוניסקס, בעל תווים עליונים טריים של עשב הדרים, תווי אמצע של לבנדר ויסמין, ותווים של עץ אלמוג, מאסק ווניל מדגסקר. השובל: עז ועוצמתי, אך פשוט שמתאים לנשים וגברים.
299.90 ש"ח, 100 מ"ל, בסניפי Scotch&Soda ובאתר
בית הבישום Paco Rabanne משיק את One Million Elixir, גרסה חדשה ועוצמתית יותר לבושם המצליח.
הניחוח, חושני ועשיר, נפתח בתווי תפוחים ועלי דוואנה, תווי הלב כוללים ורד טורקי ופלי טונקה, ובבסיס פצ'ולי, ארז ווניל.
גם בפאקו רבאן מתחייבים למען הסביבה – פורמולה טבעונית עם 91% מרכיבים ממקור טבעי, ואריזת הבושם ניתנת למחזור.
360 ש"ח, 100 מ"ל, ברשתות הפארם
עם ניחוחות של נקטר ברגמוט, פריחת התפוז וכמובן – מאסק, הניחוח האייקוני של המותג הניו יורקי Kiehls הוא ניחוח רך וארומטי לגברים ולנשים.
Original Musk, שנוצר בשנות ה-20 ומכונה גם "שמן האהבה", הוצג מחדש בשנת 1963 ומהווה תפיסה מודרנית של ניחוח ה-Musk הייחודי של המותג.
הניחוח נפתח עם פרץ הדרים קרמי ורענן של נקטר ברגמוט ופריחת התפוזים. לאחר מכן, מתמזג לתוכם זר פרחוני של ורד, לילי, ילנג-ילנג ונרולי, והסיומת מעניקה לו גימור חמים וחושני בזכות תווים של אגוז טונקה, פצ'ולי לבן ומאסק.
235 ש"ח, 50 מ"ל, בחנויות המותג ובסופר פארם
הבושם החדש לגברים של קלווין קליין, DEFY, חושף ניחוח עצי-רענן בבקבוק זכוכית מודרני ומינימלסטי.
הבושם נפתח עם תמהיל הדרים ממכר המודגש על ידי ברגמוט חריף ולבנדר רענן. פעימת הלב של הבושם והמרכיב המככב בו, שמן וטיבר, ממקורות של סחר הוגן בהאיטי, מספק ניחוח ארצי תוסס ומרקם מחוספס, המשלים בסיס עשיר של תווי ענבר.
249 ש"ח, 100 מ"ל, ברשתות הפארם
ממש לקראת החג משיקים ברשת אפריל את מותג הבישום החדש שימכר בלעדית בסניפי ואתר הרשת. Maison Matine, מותג בשמי בוטיק צרפתי ונועז, חושף מנעד ניחוחות מודרניים בהשראת חופש, עצמאות ויצירתיות, ובדגש על אחריות סביבתית.
למותג שתי קולקציות שימכרו בישראל:
קולקציית אוריג'ן: משקפת מבט מבחוץ על עולם של תנועה ורגשות. עולם פתוח, עשיר בתרבויות ורגעי קסם, המתאים לכל גיל ולכל זמן. בקולקציה שישה ניחוחות יוניסקס; קולקציית ריפרש: קולקציה של שלושה ניחוחות יוניסקס, יצירתיים ויוצאי דופן המדברים על מסע פנימי של רגשות המייצגים את העולם המשתנה.
235 ש"ח, 50 מ"ל, להשיג בלעדית בסניפי אפריל ובאתר
Blossom, בושם חדש של מותג הבישום Halloween, בהשראת החופש והטבע מעניק פרץ של ניחוח פרחוני.
ניחוח פירותי-אוריינטלי מעורר שמזכיר נוף כפרי, אוויר צח ופרחי בר עם תערובת של פרחים שמציפים את החושים. הוא נפתח עם תווי מנדרינה, פלפל ורוד ותותי יער, ממשיך בתווי לב של יסמין מצרי, אוכמניות ותפוז, והבסיס האוריינטלי – וניל, ארז ומאסק – משאיר שובל חם ומתקתק.
209 ש"ח, 100 מ"ל, ברשתות הפארם ובאתר Chosen
הניחוח לגברים של Guess נפתח בתווים של הדרים, פרחים טריים ותבלינים שמתמזגים יחד עם תווי הלב של עצים וענבר. יחד הם יוצרים שובל חושני וממכר.
בקבוק הבושם נוצר בהשראת האדריכלות האיטלקית, העיצוב מייצג שילוב של מורשת ומודרניות.
249 ש"ח, 100 מ"ל, ברשתות הפארם