Forbes Israel Logo

רה ארגון בשופרסל: תרכז את כל הנדל"ן אצל חברה בת

חברת שופרסל מתחילה בתהליך רה ארגון פנימי. הבוקר הודיעה החברה כי במסגרת התהליך היא בוחנת הקמת חברה בת שתרכז את כל הנדל"ן שברשותה. 

נכסי הנדל"ן הנבחנים להעברה לחברת הבת הינם בהיקף של כ-180 אלף מ"ר שהשווי ההוגן שלהם כ- 2 מיליארד ש"ח. נכסי הנדל"ן כוללים עד כ- 68 סניפים בבעלות החברה והחברות הבנות שלה, בשווי הוגן של כ- 1.6 מיליארד ש"ח, הרשומים בספרים בעלות מופחתת של כ- 1.1 מיליארד ש"ח וכן, נכסי נדל"ן להשקעה בשווי הוגן של כ- 400 מיליון ש"ח.

בהודעה שפרסמה החברה נאמר: "בנוסף להסכם העברת הנכסים שייחתם בין החברה והחברה הבת, יחתמו הצדדים גם על הסכמי שכירות על פיהם תשכור החברה את אותם נכסים שיהיו לשימושה. כן יצוין, כי הכוונה היא לבצע את הפיצול כפיצול פטור ממס הכנסה וממס שבח". 

צילום: אריאל יורוזולימסקי

רפי ביסקר יו"ר דירקטוריון שופרסל, אמר היום: "שופרסל הינה הבעלים של נדל"ן מניב בהיקף משמעותי של כ-180 אלף מ"ר בשווי הוגן של כ- 2 מיליארד ש"ח, אשר ממוקם באזורי ביקוש מרכזיים בכל רחבי הארץ. מרבית הנכסים נמצאים בשימוש עצמי של שופרסל לטווח ארוך, דבר המחזק עוד יותר את איכותו של תיק הנדל"ן של החברה. החלטת הדירקטוריון היום לפעול לריכוז פעילות הנדל"ן של שופרסל בחברת בת נפרדת – יוצרת מיקוד עסקי ותאפשר לחברה להרחיב ולהשביח את פעילות הנדל"ן תוך הצפת הערך".

בנוסף לכך מודיעה החברה על החלטת הדירקטוריון לבטל את תוכנית המיזוג של החברה שבבעלותה ארבעת המינים בע"מ עם שופרסל, זאת לאחר שהמיזוג לא הושלם עד עתה. 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.