Forbes Israel Logo

רוצה לליגה של הגדולים: ליאוניד נבזלין מחפש דריסת רגל בשוק התקשורת ומקים ירחון חדש

המיליארדר ליאוניד נבזלין ממשיך להרחיב את אחיזתו בישראל. עשור לאחר עלייתו ארצה וכשנתיים לאחר שלרכש 20% מהשליטה בעיתון "הארץ", הודיע הבוקר נבזלין על הקמתו של מגזין חודשי חדש בבעלותו אשר יצא לאור כבר באביב הקרוב ויעסוק בעיקר בפוליטיקה, בתקשורת ובתרבות.

"באביב הקרוב ייצא לאור הגיליון הראשון של המגזין, שישקף את ערכי התוכן בהם אנו מאמינים" אמר הבוקר נבזלין. את המגזין יערוך איש התקשורת רותם דנון, אשר משמש כיום כעורך בכיר בחברת החדשות של ערוץ 2, ועורך בין היתר את התוכניות "תכנית חיסכון" ו"החדשות הלילה". דנון הודיע היום למנהליו על כוונתו לעזוב את החברה בכדי לעבור לכס העורך הראשי של הפרויקט החדש של נבזלין.

צילום: מתוך ויקיפדיה

נבזלין נחשב לאויבו הגדול של נשיא רוסיה וולדימיר פוטין. לאחר שעלה לישראל הגישו שלטונות רוסיה בקשות הסגרה עבורו, אשר נענו בשלילה. השנה אף נשפט נבזלין שלא בפניו בבית משפט ברוסיה, אשר גזר עליו עונש מאסר של 7 שנים.

בתקופה בה נשמעים קולות רבים המנבאים את מותה הקרב והולך של העיתונות המודפסת, נבזלין משקיע סכומי כסף גדולים בתחום זה בישראל. עם שליטה מרכזית בעיתון "הארץ" וכעת עם ירחון חדש בבעלותו, האוליגרך לשעבר ושנוא הקרמלין הולך ומבסס את מעמדו כאחד השחקנים המרכזיים בשוק התקשורת הישראלי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.